2 wrz 2012

14. Peace in the mind is the only way to face this bomber.

"Spokól umysłu jest jedyną drogą by odkryć tego zamachowca."

Hejka ludzie!
Już jutro rozpoczęcie roku szkolnego :( Ja boję się strasznie. Nikogo nie znam w mojej klasie, a na dodatek razem ze mną dostało się 60 osób i pewnie klasę podzielą na 2 części. Ale narazie o tym nie myślę ;D 
Dzisiaj specjalnie na zamówienie `, The Best Happy End...
BELLA THORNE z odrobiną Zendayi Coleman. Muszę wam powiedzieć, że naprawdę podoba mi się dzisiejsza notka ;D
____________________
Zestaw (szt. 1)
od: Care ;*

____________________
Nagłówki (szt. 5)
____________________
Avki (szt. 16)
  
  
  
  
  
____________________
Konkurs Graficzny
FINAŁ!!!

Oceniać będę:
Zgodność z tematem: */10
  Pierwsze wrażenie: */10
  Zdjęcia: */10
  Dodatki: */10
 Oryginalność: */5
Button: */5
Nagłówek: */5
Suma: */55

Dodatkowo można będzie zarobić 5 pkt jeżeli będę chciała odkupić pracę. Jeżeli otrzymasz te 5 pkt to znaczy że pewnego dnia ten nagłówek oraz button znajdą się na moim blogu. Oczywiście osoba zostanie podpisana jako autor szablonu w historii bloga.
Dodatkowo 3 pierwsze miejsca dostaną niespodziankę w postaci grafiki którą będą mogli wstawić do sb na bloga. Za 1 miejsce będzie to grafika na 3 notki (ok. 15 zestawów), na 2 miejsce grafika na notki (ok. 10 zestawów), 3 miejsce na 2 notkę (ok. 5 zestawów).
KLIKNIJ NA BUTTON A POJAWI SIĘ NAGŁÓWEK/SZABLON!

1. Lacy Graphics
Zgodność z tematem: 10/10
  Pierwsze wrażenie: 10/10
  Zdjęcia: 10/10
  Dodatki: 10/10
 Oryginalność: 5/5
Button: 5/5
Nagłówek: 5/5
+5 do odkupu
+1 za 3 miejsce
Suma: 61/55
Komentarz: Twój nagłówek jesy wspaniały! Button Naprawdę prześliczny. Inny niż tradycyjne ale nie przesadzony. W małych zdjęciach w nagłówku odkryłam że pomieszałaś kilka sesji seleny. Bardzo fajnie.

2. Freakies
 + 
Pierwsze wrażenie: 9/10
  Zdjęcia: 10/10
  Dodatki: 10/10
 Oryginalność: 5/5

Button: 5/5
Nagłówek: 4/5
+5 do odkupu
Suma: 58/55
Komentarz: Naprawdę fajne nagłówki. Odjęłam -1 w pierwszym wrażeniu bo napierwszy rzut oka nie spodobał mi się nagłówek z Cher (za to też -1 w nagłówku). Postanowiłam odkupić od ciebie tylko ten z Ritą Orą bo podoba mi się bardziej ;D

3. Graphic Wolrd.
+
&


Pierwsze wrażenie: 9/10
  Zdjęcia: 10/10
  Dodatki: 10/10
 Oryginalność: 5/5
Button: 5/5
Nagłówek: 5/5
+5 do odkupu
Suma: 59/55
Komentarz: Gdybym nie przeczytała, że ten 2 button ma być jak reklama filmu to bum się nie skapiła a tak nawet muzyczka mi się w głowie pojawia pasująca ;D Naprawdę podoba mi się napis ruchomy na buttonie nr.1. Odkupuję od ciebie button nr1 oraz nagłówek oczywiście ;D

4...5...

6. Pernament Designs

Pierwsze wrażenie: 10/10
  Zdjęcia: 10/10
  Dodatki: 10/10
 Oryginalność: 5/5
Button: 5/5
Nagłówek: 5/5
+5 do odkupu
+5 za pierwsze miejsce
Suma: 65/55
Komentarz: WOW! Ten z Ashley jest poprostu prześliczny!! Chociaż...zauważyłam błąd. Mój nick: zamiast palcix napisałaś Prixie. Mam nadzieję że da się to poprawić bo na ten szablon liczę chyba najbardziej;D Ten z demi tez mi się bardzo podoba chociaż nie tak jak ten z Ash ;D


7. Nostri Graphics
Pierwsze wrażenie: 10/10
Zdjęcia: 10/10
  Dodatki: 9/10
Oryginalność: 5/5
Button: 5/5
Nagłówek: 5/5
+5 do odkupu
Suma: 59/55
Komentarz: Naprawdę fajny button. Tak jak napisałaś, z pinsa, ale jest oryginalny. Nagłówek tez jest bardzo oryginalny chociaż dodałabym jakies dodatki .I ta sesja...eh...cudo ;D

8. Fleur Impression
Pierwsze wrażenie: 10/10
Zdjęcia: 10/10
  Dodatki: 10/10
Oryginalność: 5/5
Button: 5/5
Nagłówek: 5/5
+5 do odkupu
+1 za 3 miejsce
Suma: 61/55
Komentarz: Śliczna sesja. Dodatkowo...mi takie nagłówki wychodzą strasznie pokracznie a tobie ten wyszedł wspaniale. Button jest świetny. CUDO!

 9. Framboise Amour
Pierwsze wrażenie: 10/10
Zdjęcia: 10/10
  Dodatki: 10/10
Oryginalność: 5/5
Button: 5/5
Nagłówek: 5/5
+5 do odkupu
+3 za 2 miejsce
Suma: 63/55
Komentarz: 5 niezwyklę ładnych i delikatnych buttonów+szablon interaktywny.  I jak ci to nie dać max punktów?? ;D Naprawdę podoba mi się kolorystyka szablonu. Delikatna...super!

WYNIKI CAŁEGO KONKURSU:
1. Lacy Graphics: 60+45+54+55+61= 275
2. Freakies: 61+43+54+54+58= 270
3. Graphic Wolrd.: 54+44+54+53+59= 264
4. Sensitive Graphic: WYCOFANA!
5. Miglior Grapfica: WYCOFANA!
6. Pernament Designs: 60+45+48+55+65= 273
7. Nostri Graphics: 53+41+53+47+59= 253
8. Fleur Impression: 65+49+60+53+61= 288
9. Framboise Amour: 58+49+45+50+63= 265

I MIEJSCE (300kom + reklama na 2 miesiące + dyplom + grafika na 3 notki)
FLEUR-IMPRESSION.blogspot.com

II MIEJSCE (200 kom + reklama na 1 miesiąć + dyplom + grafika na 2 notki)
LACY-GRAPHICS.blogspot.com

III MIEJSCE (100 kom + reklama na 2 tygodnie + dyplom + grafika na 1 notkę)
PERNAMENT-DESIGNS.blogspot.com

IV MIEJSCE (20 kom + dyplom)
FREAKIES.blog.onet.pl

V MIEJSCE (20 kom + dyplom)
FRAMBOISE-AMOUR.blogspot.com

VI MIEJSCE (20 kom + dyplom)
GRAPHICEWORD.blogspot.com

VII MIEJSCE (20 kom + dyplom)
NOSTRIGRAPHICS.blogspot.com

GRATULACJE!!! Poradziliście sobie naprawdę świetnie.
Proszę aby pierwsze 3 miejsca zrobiły dla mnie SN i wysłały mi linki do nich pod tą notką ;D
Pierwsze 3 miejsca oraz  Framboise Amour mogą spodziewać się emaila odemnie już dzisiaj.
Komentarze będę oddawać od końca więc pierwsze miejsce oddam na samym końcu jednak będę starała się robić to jak najszybciej ;D
Jeszcze raz ... Gratulacje!!!!



11 komentarzy:

  1. Ach, mam drugie pomimo tych bonusów których nie mam xd Gratuluję wszystkim, z zwłaszcza Charlotte. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow gratulację wszystkim. :**
    Notka wspaniała.
    A jeśli chodzi o to w filmiku, to mi ta melodyjka tez w głowie, jeszcze ten głos czytający te napisy. :D Szkoda, że nie umiem dodać takiego głosu i melodyjki. Haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany nie wierzę. dziękuję!
    gratuluję wszystkim, bo konkurencja była naprawdę świetna. : *

    SN dla Ciebie : http://fleur-impression.blogspot.com/2012/09/special-note-for-blondiee-graphics.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za konkurs, gratulucję zwycięzcom. Ach, szkoda, ja to nigdy nie mam szczęścia, brakuje mi zawsze pare punktów i nigdy żadne miejsce ma podium, hmm, chyba nic specjalnego w tych moich grafikach.. Pozdrawiam // FREAKIES

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero teraz zrozumiałam, ze mój szablon jest jedynym o którego poprosiłaś a ja nie zajęłam miejsca na podium xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie? Wzięła też mój i paru innych osób. Pozdro.

      Usuń
  6. Właśnie ruszył pierwszy etap konkursu na Shiny Graphics. http://shinygraphics.blogspot.com/2012/09/9-sometimes-i-think-about-future-etap.html

    OdpowiedzUsuń
  7. SN dla Ciebie, dodaję bo specjalnie ją schowałam pod moim najnowszym ostem i bałam się, że może nie zauważysz :)

    http://lacy-graphics.blogspot.com/2012/09/sn-dla-palcix-nagroda-za-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcesz aby ocenić twój blog? Koniecznie się zgłoś, ponieważ mam przeczucie że będziesz miała celujący! ;* http://ocenodawczy.blogspot.com/

    Zapisujemy się w komentarzach tutaj:
    http://ocenodawczy.blogspot.com/p/zgos-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniki I i szczegóły II etapu juz są na FRAMBOISE-AMOUR.
    // without me.

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka