6 paź 2012

20. Sobota, to na bank najlepszy dzień tygodnia. Najlepsza ze wszystkich nocy to noc sobotnia.


Ta piosenka jest światna. Jak jej słucham od razu mam dobry humor ;D

Jak tam tydzień minął. Ja się dowiedziałam, że na otrzęsinach będę przedstawiała piosenkę disco polo. Nienawidzę disco polo (z całym szacunkiem dla wielbicieli tej muzyki). Będę płakać ;/
Dobra...przejdźmy do grafiki. Dzisiaj Miley Cyrus. Więcej dzisiaj nagłówków z licytacji niż moich, ale nie wiem czemu (nic nie mam do Miley) grafika z nią mi jakoś zawsze nie wychodzi :/
____________________
Nagłówki (szt. 10)
____________________

Avki (szt. 13)
  
  
  
  
____________________
Credity:
*Żółty + avek do kompletu = Atmosphere. [Lacy Graphics]
*Różowe + 2 avki do kompletu = Shake. [Intestazioni]
*Zielony = .StriptizShow.
*Fioletowy = `.LightBitch.`
*Niebieski + avek do kompletu = Care ;*
____________________
Mam nadzieję że się podoba. Piszcie komentarze...ostatnio jest ich strasznie mało :/
Papa ;*

9 komentarzy:

  1. Nie wiem jak innym , ale mi bardzo sie podoba :**
    `Ya.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to twoje nagłówki są najlepsze z całej tej notki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny blog, świetne iconki robisz. Zapraszam do mnie CUTTINS.blog.onet.pl Mam nadzieje że wpadniesz i zostawisz jakiś komentarzyk. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś zmienić hosting? ;c
    Kocham twoje prace, ale nie chce mi się czekać 15 min, aż załaduje mi się jakiś nagłówek :c

    Polecam http://tinypic.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyniki i następny etap konkursu na ombre-bonheur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jej jej jej, mój nagłówek na szablonie! ^^
    A notka ślicznie śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Notka prześliczna słoneczko. Tobie zawsze wychodzą świetnie. ♥

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka