4 lis 2012

25. What kinda person should you be when wanna make people to accept you.

"Jaką osoba powinienieś być, aby być akceptowanym przez ludzi?"

Połącznie Ellie i Tinie'go = cudo. A teledysk jeszcze lepszy! Jestem totatlnie uzależniona od tej piosenki. 
Za 25 notek pojawi się 50 notka. Już wymyśliłam co w niej zrobię ;D Ale to napiszę w zakończeniu. Dzisiaj w grafice: NINA DOBREV.
____________________
Nagłówki (szt. 10)
____________________
Avki (szt. 13)
  
  
  
  
____________________
Credity:
*Jasny zielony = imperfection.
*Szary + avek do kompletu = Shake [Intestazioni]
*Ciemny zielony = `.LightBitch.`
*Niebieski (szt. 2) + avek = SparklingCake
____________________
Zakończenie:
*Wymyśliłam co zrobię na 50 notkę:
-Nagłówki-Avki-Tła-Poziomki-Konkurs-
Jeżeli ktoś chciałby pomóc mi w 50 notce to zapraszam do wysyłania swojej grafiki na email: palcix@gmail.com. W emailu musicie podać mi link do swojego bloga lub stronki na ps. W temacie wiadomośći: Na 50 notkę.
UWAGA: Avki powinny mieć wymiary 150x150 (w razie jakby ktoś zrobił inaczej ja i tak powiększe/zmniejsze). Poziomki: szerokość 450, wysokość dowolna. Jeżeli chcecie możecie zrobić też coś innego: pinsy, fanicony itp. Ja tego nie robię bo mi to nie wychodzi xdd.
Osoby które wyślą mi grafikę na 50 notkę zostaną wpisane do historii bloga oraz dostaną dyplomy.

To by było na tyle. Do zobaczenia (mam nadzieję) w środę ;D

5 komentarzy:

  1. Wow, a Ty już planujesz swoją 50 notkę? Ja nie wiem co zrobię na 2 urodziny bloga, które mam za trzy dni xD A co do notki obecnej - cudowna cudowność ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście Ninę uwielbiam i uwielbiam również Twoją grafikę! To jest świetne, a szczególnie 6 nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, napewno coś wyśle xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Na blogu veumbre.blogspot.com jest konkurs graficzny. Chętnie zapraszam do udziału!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, pobrałam jeden z nagłówków z Ashley Tisdale na swoje nowe opowiadanie.
    http://pamiec-serca.blogspot.com/
    Normalnie nie wiem co bym bez twojego bloga zrobiła, chyba nic.:D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka