21 gru 2012

35. I just realized everything I have is someday gonna be gone.

"Właśnie zrozumiałam, że wszystko co mam pewnego dnia przeminie."

Jestem zawiedziona...tylko 1 osoba napisała komentarz. Dziękuję Snixx. <33 I love you!!
To już ostatnia notka przed świętami... Ale postanowiłam że nie będę dodawać świątecznych nagłówków...co rok te same sesje...aż się nie chce robić ;D Ale wbrew temu co napisałam zrobiłam 1 nagłówek świąteczny, mam nadzieję że się spodoba ;D
____________________
Nagłówki (szt. 7)
____________________
Avki (szt. 9)
  
  
  
____________________
Credity:
*Czerwone + avek do kompletu = Distraction.
*Różowe + avek do kompletu = Shake. [Intestazioni]
____________________

Chciałam wam życzyć pogodnych, wesołych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku.

10 komentarzy:

  1. Wybacz, że nic nie napisałam ostatnio - w przelocie na telefonie spojrzałam na Twoją notkę, ale zapomniałam coś napisać od siebie :>

    Wesołych Świąt Pati. I udanego sylwestra ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ja napisałam Pati? xD
      Wybacz, jakoś mnie wtedy musiało zaćmić, albo ja kurczę nie wiem... Bo Ty masz na imię Paulina, co nie?
      Wybacz, za moją pamięć i sieroctwo, ale to cud, że ja swoje imię pamiętam :D

      Usuń
  2. ŚLICZNE!

    I ETAP KONKURSU!

    http://69little-graph.blogspot.com/2012/12/i-etap-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne . A moje ulubione to 5 / 6 / 7

    OdpowiedzUsuń
  4. B. ładne, najbardziej podobają mi się z Cyrus i Swift. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z Miley jest najj !!! :)
    `Ya.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, miło :D cudowne, i ciepłych świąt i szczęśliwego nowego roku ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. hej mam pytanie :D zrobilabys mi moze szablon z selena gomez :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper ;D żebym ja się kiedyś tak robić nauczyła to będzie fajnie :D najlepsze 4 i 5 ;3

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka