1 sty 2013

37. I was back from neverland.

"Wracam do Nibylandii."

Jupila....zaczął się Nowy Rok. Z tej okazji życzę wam abyście spełnili wszystkie swoje najskrytsze marzenia (nawet te głupie lub praktycznie niemożliwe do spełnienia), aby wszystko wam się w życiu układało, dużo szczęścia, zdrowia i pieniędzy.
Początek nowego roku zaczynam tragiczną grafiką (tą moją bo Shake jak zwykle wypadła świetnie). Ale nestępna nie będzie już taka zła...zrobiłam już 1 nag z Van Hudgens i musze powiedzieć że całkiem mi się udał ... ten jeden ...xdd
____________________
Nagłówki (szt. 8)
____________________
Avki (szt. 22)
  
  
  
  
  
  
  
____________________
Credit:
* Różowy + avki do kompletu = Shake. [Intestazioni]
 ____________________

HAPPY NEW YEAR!!!

10 komentarzy:

  1. Śliczne. Ahh, u mnie? Żałuję tego sylwestra, działo się, ale źle -.- Mimo imprezy bez rodziców na 10 osób i wymiocin z rana = połączenie wódki, piwa i szampana. ZGON. ;d // 69little-graph

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście najbardziej podobają się nagłówki z Zenday'ą i Shay :D są super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna notka. Najbardziej podobają mi się te z Taylor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu ja tej notki nie widziałam? Cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram nagłówek .
    Venisay.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. biore z Taylor :)

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka