17 mar 2013

#3. Rozwiązanie II etapu i etap III.

Hejka ;D
Tak na wstępie pochwalę się kilkoma rzeczami ^^ Po pierwsze (i najwazniejsze) JADĘ NA KONCERT BEYONCE!!! Już nie mogę się doczekać ;D Po drugie zrobiła 50 (słownie: pięćdziesiąt) nagłówków aby je wstawić po konkursie. Więc jeżeli macie jakieś propozycje (ktoś mnie kiedyś poprosił o Jade z Little Mix to tez zrobiłam 3 nagłówki) to piszcie a ja na pewno je zrealizuje. 
Teraz wyniki ;D

1. Headers
Zgodność z tematem: 4/5
Estetyka: 10/10
Pomysłowość: 10/10
Kolorystyka: 10/10
Zdjęcia: 5/5
+Button: 5/5
Suma: 44/45 
Moja Rita!!! Ale...musiałam odjąć za to spóźnienie. Jednak reklamy mi się podobają ;D

2. Fluffnguin
Zgodność z tematem: 5/5
Estetyka: 10/10
Pomysłowość: 10/10
Kolorystyka: 10/10
Zdjęcia: 5/5
+Button: 5/5
Suma: 45/45 
WOW...nikt jeszcze nie zrobił czegoś takiego...świetna reklama.

3. `LittleStocks
Zrezygnowała :(

4. GraphiceWord
Zgodność z tematem: 5/5
Estetyka: 9/10
Pomysłowość: 10/10
Kolorystyka: 10/10
Zdjęcia: 5/5
+Button: 5/5
Suma: 44/45
W estetyce poleciał 1 punkt bo napis "blondiee graphics" jest trochę nieczytelny. Ale...uwielbiam Taylor i jej wszystkie teledyski ;D PS: te chmurki ruszające się  bardzo fajnie wyglądają ;D


5. Rainbow-Graphics
Zgodność z tematem: 5/5
Estetyka: 10/10
Pomysłowość: 10/10
Kolorystyka: 10/10
Zdjęcia: 5/5
+Button: 5/5
Suma: 45/45
Moim zdaniem najlepsza praca w tym etapie! JEST ŚWIETNA :D

6. Shavend
Zgodność z tematem: 5/5
Estetyka: 10/10
Pomysłowość: 8/10
Kolorystyka: 10/10
Zdjęcia: 5/5
+Button: 5/5
Suma: 43/45
Reklama dosyć prosta. Dodałabym tam obok z prawej strony jakiegoś kwiatka czy coś innego...Za to jest bardzo estetyczna i świetna koloryzacja ;D

Takie wiem, miałam dać za button w poprzednim etapie ale zapomniałam :/
Zrezygnuję też z 1 etapu, animacji. Po głębszym przemyśleniu uważam, że to bez sensowny etap ;D Także czekają nas jeszcze 3 etapy ;D

Punkty dodatowe za poprzedni etap uzyskują:
I miejsce - Fluffnguin - 5 pkt
II miejsce - Rainbow-Graphics - 3 pkt
III miejsce - Headers - 1 pkt
!SONDA ... SONDA!

Etap III
Przerobienie 2 obrazków z 6 dostępnych. Oto obrazki:
Foto by: loveit.pl.
Wysokość do wyboru ale szerokość - 350.

NA PRACE CZEKAM DO 23.03 (DO GODZ. 13.00)

12 komentarzy:

  1. Fajnie, że moja praca się spodobała.
    Miałam problem bo nigdy nie przerabiałam ani nic nie robiłam z animacjami ;)

    Twój konkurs jest fajny, ponieważ dajesz długie terminy oddania prac... nie tak jak inni 3 dni

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam cię , wiem że miałam oddać prace wczoraj , ale nie dałam rady bo jestem chora ;( I jak będę dala rady to oddam jutro koło 17 , bo jeszcze mam pogrzeb i nie dam rady tak siedzieć bo mamy przygotowania i ogólnie , chyba wiesz .

    < Jak zdecydujesz że odpadam z konkursu , to rozumiem >

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumi3 to nie słucham Beyonce, ale że jedziesz na koncert to i tak Ci bardzo zazdroszczę :3 50 nagłówków sporo, może zrobisz jakieś z Lucy Hale?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz zrobiłam 4...ale moge zrobić więcej ;D

      Usuń
    2. hmm, to może coś z Ashley Benson lub Lea Michele? ;p

      Usuń
  4. It is the best time to make some plans for the future and
    it is time to be happy. I've read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or tips. Perhaps you could write next articles referring to this article. I desire to read more things about it!

    My website :: grupa kreatywna

    OdpowiedzUsuń
  5. oddaje moją zaległość :
    http://funkyimg.com/u2/3282/112/611346anigif__2_.gif
    http://funkyimg.com/u2/3282/113/571071123.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominam o oddaniu pracy na I etap konkursu // ombre-bonheur.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddaje prace :
    http://funkyimg.com/u2/3283/916/372287800.png
    http://funkyimg.com/u2/3283/917/661048801.png

    OdpowiedzUsuń
  8. Prace na ten etap ^^ :
    http://s6.ifotos.pl/img/bESTFRIEN_nphpprx.png
    http://s4.ifotos.pl/img/CallMeMay_nphpprs.png

    OdpowiedzUsuń
  9. II etap konkursu na ombre-bonheur.

    OdpowiedzUsuń
  10. oddaje prace :
    http://s4.ifotos.pl/img/11111png_nphpnae.png
    http://s4.ifotos.pl/img/1111png_nphpnaa.png

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka