23 mar 2013

55. I'll wear your grand dad's clothes, I look incredible.

"Noszę ubrania twojego dziadka, wyglądam niesamowicie"

Hej, hej, heeeeej  ;D
Wracam z grafiką, a na rozpoczęcie: Macklemore. Nie wiem jak wam ale dla mnie ta piosenka nie istnieje bez teledysku...właściwie...teledysk podoba mi się bardziej niż piosenka ;D
____________________
  Nagłówki (szt. 8)
____________________
Avki (szt. 7)
  
  
____________________
*Fioletowe = słowiańska krew.

I jak się podoba?? Mam nadzieję, że chociaż trochę ;D
Prace na konkurs oddajecie tutaj [TUTAJ]
To do środy...mam już wtedy wolne więc na pewno dodam notkę ;D

12 komentarzy:

  1. drugi z Miley i ten z Sel są przepiękne! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba bardzo ten z Benson ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba Miley ;DD Boskie <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze ostatni z Seleną <33

      Usuń
    2. hej wpadniesz do mnie ? bo mam nowa notke

      Usuń
    3. widziałam...własnie mam zamiar skomentować ;D

      Usuń
  4. Boze, nagłówek pierwszy z Twoich jest przecudowny, a w dodatku jest na nim Ashley! <3 THRIFT SHOP, siłaa! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominam o oddaniu prac na II etap konkursu / ombre-bonheur.

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatni lay (ten z Sel) najlepszy ;)

    Zapraszam na nową recenzję na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Hurts "Exile").

    Radosnych, rodzinnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie Otwarcie Bloga http://brunette-graphics.blogspot.com/ Mam Nadzieje, Że Wejdziesz Może Znajdziesz Coś Interesującego I Pobierzesz? :) Zapraszam Do Zamawiania Przeróżnych Rzeczy! Mam Nadzieje, Że Zajrzysz I Skomentujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. III etap konkursu na ombre-bonheur.

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka