2 kwi 2013

56. You took the best years of my life. I took the best years of your life.

"Ty zabrałeś najlepsze lata z mojego życia. Ja zabrałam najlepsze lata z twojego życia."

Hej, hej, hej ;D
Jak święta minęły?? Mam nadzieję, że dobrze. U mnie dobrze objawia się 5 dodatkowymi kilogramami ^^. Jeżeli chodzi o moje nagłówki to notka dzisiaj taka trochę uboga niestety. Tylko 1 nagłówek ale w 4 koloryzacjach...nie mogłam się zdecydować ;D.
____________________
  Nagłówki + szablon + tło (szt. 9)
____________________
Avki (szt. 28)
  
  
  
  
  
  
  
  
  
____________________
* Szare + 2 avki do kompletu = Hope
* Różowe + avek do kompletu =  Yasu.™ 
* Niebieskie + avek do kompletu = Pasement.
____________________
Szablony na finałowy etap konkursu oddajemu TUTAJ!!

To tyle na dzisiaj. W next notce m.in: Little Mix i Demi Lovato. Zapraszam ;D

8 komentarzy:

  1. Śliczna notka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia koloryzacja najlepsza ;)
    notka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba 3 koloryzacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy nagłówek na dole z Seleną najlepszy. I bardzo podoba mi się Twój obecny szablon. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne nagłówki i avki. Mi się podoba najbardziej 2,3,4 koloryzacja. :]
    W następnej notce Little Mix ♥.

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę pierwszy naq i avki

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej mi się podoba z Seleną .

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka