13 kwi 2013

57. And if they start a war for the power and gold: Say No!


"I jeśli oni zaczynają walkę o moc i złoto: Powiedz nie!"

Hejka ;D Przepraszam za lekkie opóżnienie. W ten weekend mam sporo rzeczy do zrobienia: oddam trochę komentarzy, zrobię grafikę na konkursy a potem wezmę się za zestawy dla zwycięzców konkursu. No i zamienię szablon: na pierwszy ogień pójdzie ten od Peael-Graphics.
____________________
  Nagłówki (szt. 9)
____________________
Avki (szt. 21)
  
  
  
  
  
  
  
____________________
*Niebieskie + avek do kompletu = Alone in Life
*Żółte + avek do kompletu = Rosesylla
*Fioletowe + avki do kompletu = Snixx
____________________
No i jak m się podoba notka?? Mam nadzieję, że jest spoko...wiecie co? Dopiero skończył się konkurs ja wymyśliłam taki inny, trochę mniejszy, ale który będzie się powtarzał co miesiąc. Od razu proszę Atmosphere. aby, jeśli nie będzie jej to odpowiadało, napisała to a ja wycofam konkurs (konkurs bazuje na pomyśle Atmosphere z jej poprzedniego bloga)
1. W pierwszym tygodniu miesiąca wstawiam paczkę która zawiera min. 5 elementów. Z tych rzeczy robicie nagłówek (możecie dodawać jakieś swoje rzeczy, ale to co jest w paczce koniecznie musi się tam znaleźć) i wysyłacie mi na mój email.
2. Ja wstawiam wasze prace na bloga i robię ankietę. Ludzie głosują na wasze prace a osoba która zdobędzie najwięcej głosów wygrywa!
3. Nagrody:
I miejsce: 40 kom + dyplom + reklama u mnie na blogu do chwili rozwiązania konkursu z następnego etapu + zrobię notkę na twojego bloga (lub jeżeli wolisz to ty na mojego)
II miejsce: 30 kom
III miejsce: 20 kom
Każdy kto się zgłosi i zdobędzie więcej niż 3 głosy dostaje 10 kom.
Dodatkowo zrobię osobną zakładkę w menu ze wszystkimi zwyciężcami ze wszystkich miesięcy razem z ich pracami i paczkami. No i oczywiście wpis do Historii bloga ;D
Co o tym myślicie?? Nie wiem czy to wypali więc piszcie czy wam się to podoba. Oczywiście w etapie sondy możecie rozgłaszać się na swoim blogu aby ludzie na was głosowali ;D (ale niedozwolone jest dawanie za głosy zapłaty (grafiki lub komów)).
I nadal czekam na SN od Peael-Graphics i GraphiceWord
Piszcie, piszcie!! Papa ;*

11 komentarzy:

  1. śliczne <3 podoba mi się z demi i seleny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Śliczna notka!

    (ja bardzo chem taki konkurs) :]

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna notka, a szablon jaki ładny ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten ostatni nagłówek :)
    A co do konkursu to fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna notka. Widzę mój nagłówek i wtedy mną wstrząsnęło. Jak mogłaś?! ;D Nie no żartuję. ;D
    Konkurs- pomysł super. Ja na bank wezmę udział. ;P
    A teraz krytyka. ;D ( w twoim przypadku nie da się być okropnym, chyba że nie lubisz rad w związku z grafiką ale tą bardziej w moim stylu, to napisz). ;D
    1- Śliiiiiiczne.
    2. Uff moja grafika. ;P Hmmm Ewcee (dobrze poznałam??) chyba większe zdjęcie byś wzięła i dodała jakąś koloryzację i to będzie wszystko.:D Jak chcesz to napisz na ps, to ja ci polecę kilka fajnych koloryzacji.
    3- Śliczne.Cudo po prostu.
    4- Róziowo. ;P Ładnie.
    5- Śliczne. Ale gdzie te twoje super efekty czcionki mhm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2. Chętnie skorzystam z koloryzacji ale jeśli masz takie na pfsx bo ja niestety nie mam photoshopa ;/ Ja kilka mam ale korzystam głównie z 2-3 takich najfajnieszych ;D

      Usuń
    2. Kurcze nie wiem. One są w różnych.
      Dam ci link:
      http://carllton.deviantart.com/gallery/33952611
      http://carllton.deviantart.com/gallery/24880734
      Te albo te są w tym rozmiarze.
      Ale ona ma świetne koloryzacje. Serio. ;)

      Usuń
  6. Na blogu COULEUR DREAM, jest organizowany konkurs graficzny. Zapraszam cię do wzięcie w nim udziału.

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka