9 maj 2013

Liebster Blog Awards 2013r. część II

Znowu zostałam nominowana tym razem przez http://katalogblogowy.blogspot.com , ale nie będę nominowac nowych ludzi...poprzedni nominowani są TUTAJ

Pytania:
1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Chciałam się podzielić tym co mam, chciałam pokazać innym swoją grafikę.

2. Dlaczego właśnie taka nazwa bloga?
Bo jestem blondynką ^^. Poza tym - jak mówi nasz nauczyciel od J.Polskiego - blond to nie kolor włosów, to stan umysłu ;D

3. Od kiedy prowadzisz bloga?
od 24 lipca 2012r. .. kurde, rocznica się zbliża .. trzeba by było coś pomyśleć ;D

4. Ulubiony cytat?
Nie mam takowego.

5. Ulubiony kolor?
Niebieski

6. Jak masz na imię?
Paulina (powiesz "Paula" to zabiję .. nie nawidzę jak ktoś tak do mnie mówi)

7. Ile masz lat?
Prawie 17 lat (te 2 miesiące nie robią różnicy ;D)

8. W jakim zawodzie chciał(abyś) pracować i dlaczego?
Chciałabym być nauczycielką bo uwielbiam pracować z dziećmi. Najbardziej odpowiadałaby mi praca nauczycielki matematyki w szkole podstawowej.

9. Jakiego języka obcego chciał(abyś) się uczyć?
Hiszpańskiego i Chińskiego .. ale rodzice twiedzą, że mi się te języki do niczego nie przydadzą :/

10. Jakie są Twoje pasje?
Uwielbiam książki i muzykę.

11. Ulubiony gatunek muzyki?
Słucham wszystkiego. Mój nauczyciel od woku powiedział, że mam dosyć zaskakujący gust muzyczny. W projekcie "moje zainteresowania sztuką" (w którym oczywiście napisałam o muzyce) w jedenej prezentacji znalazły się m.in: Beyonce, Silversun Pickups, Macklemore, Ellie Goulding, Florence and the Machine i Lil Wayne. (czyli wszystkie gatunki muzyczne) .. aaa zapomniałabym .. nie słucham disco polo (ble...!) .. tego jednego. ;D


To by było na tyle .. nie nominuję nowych osób bo uważam, że nie ma te sensu. 

1 komentarz:

  1. Chciałabyś zostać nauczycielką matematyki to może mnie poduczysz? xd

    Ja też nie słucham disco polo ?(bleeeee)

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka