12 cze 2013

66. Can nobody hear me?

"Czy nikt mnie nie słyszy?"

Witajcie ;D Co tam u was słychać?? U mnie wszystko w porządku, ostatnio przeczytałam "Poradnik Pozytywnego Myślenia" .. w 2 dni ^^ Pozatym zakochałam się w Imagine Dragons (próbkę macie w "Piosence na dziś").
Tak...wiem...miałam też dodać kilka czcionek ale nie miałam na nie czasu więc dzisiaj tylko koloryzacje oraz Blondiee competition na czerwiec ;D
(koloryzacja zalecana do jasnych zdjęć)
  
  
  
  
  
  
  
  


(koloryzacja zalecana do ciemniejszych zdjęć)
  
  
  
  
  
  
  


  
  
  
  
  


  
  
  
  
  
  


  
  
  
  
  
  
  

  
  
  
  
  
  


  
  
  
  
  

~*~*~*~*~
UWAGA! Plikiem nie jest zapakowany folder tylko plik tekstowy! Teraz macię większą dowolność w nagłówkach. Na prace czekam do 22.06 do godz 12.00! Wysyłacie je oczywiście na adres: palcix@gmail.com (w tytule: blondiee competition  czerwiec 2013 lub BC czerwiec 2013)

~*~*~*~*~
*Jakieś pytania? Nie ważne czy dotyczące grafiki czy czegoś innego: ASK
*Jeżeli macie jakieś propozycje dotyczące grafiki, zapraszam na nową zakładkę: Zamówienia/Propozycje.
*Jeżeli macie jakąś niepotrzebną grafikę WŁASNEGO AUTORSTWA lub chcecie się nią podzielić, wysyłajcie ją na adres: palcix@gmail.com
*Ostatnio mam "fazę" na blendy z napisami .. więc przez kilka następnych notek to ten typ nagłówków będzie dominował.
*W następnej notce: Grafika od Rosyselli (Blondiee competition kwiecień 2013)

11 komentarzy:

  1. Może jednak jeszcze coś dodam do tej notki. ^^
    Skoro mogę dać koloryzacje itd. to jakąś prawdopodobnie dorobię.
    Koloryzacje (jak na pierwsze) są super.
    Biorę się za Bloondie Competition na czerwiec. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Beyonce najlepsza kocham ją.
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominam o oddaniu pracy na I etap konkursu na OMBRE-BONHEUR.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love . <3 przydało mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominam o oddaniu pracy na Fluffnguin.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne koloryzacje, pobieram :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypominam o oddaniu pracy na konkurs graficzny! Czas do 17.06 godz. 23:59. OMBRE-BONHEUR

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyniki I etapu KG . <3 na brightest-flamee.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniki I etapu i etap II na FLUFFNGUIN ♥

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka