10 lip 2013

71. I wanna fix your broken smile.

"Chcę naprawić twój złamany uśmiech."

Od razu wam powiem, bo pewnie nie pamiętacie, że dzisiaj mam urodziny. 10 lipca 2013r. o godz 9.45 skończyłam 17 lat. Od prawie wszystkich dostałam kasę, więc różnorodności za bardzo nie ma ;D
Jako, że się rozchorowałam, nie pojachałam do dziadka w terminie jaki sobie wybrałam i wyjeżdżam dzisiaj o 15.40. Zmieniłam szablon który, jest moim zdaniem PRZEŚLICZNY! Pochodzi z szablonownicy i tak mi się spodobał, że musiałam go wstawić ;D
Z tej notki uwielbiam ten z Beyonce i Freidą. Przypominam o pisaniu komantarzy! Wszystkie je sprawdzam na bierząco w telefonie!


  
  
  
  
  
  
 

14 komentarzy:

  1. MASZ URODZINY KIEDY PEZZA! :D ♥
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego : )
    Bardzo ładne nagłówki ; )
    I szablon jest naprawdę śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! ♥ Piękne nagłówki, faktycznie ostatni jest najbardziej udany

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do L.B.A :) Szczegóły u mnie http://piink-glasses.blogspot.com/2013/07/ii-nominacja-do-liebster-blog-award-i-i.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń ♥ czwarty nagłówek mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony to ostatni, jednak dziewczyna nie grzeszy urodą :)
    chociaż... podobają mi się wszystkie nagłówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna notka, wszystkiego najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna notka jak i wygląd zapraszam na mojego bloga własnie odbywa się konkurs graficzny zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wygląd bloga i super notka zapraszam do mnie kissyourloved.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka akcja jest na ikonkach z Wixson ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. POBIERAM SZABLON Z AMANDĄ

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak. Dziewczyny na Szablonownicy ( z moim wyjątkiem) robią prześliczne szablony. :)
    Ten z Beyonce mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka