27 wrz 2013

86. I'mma change your life

"zmienię twoje życie"

Witajcie ;D
Jak widzicie trochę się pozmieniało .. od teraz zamian palcix będę się podpisywać Blondiee. Stworzyłam też dawno obiecanego bloga muzyczno/filmowo/książkowego ;D
Zapraszam BlondieeKulturalnie
Graficznie dzisiaj Nicki Minaj .. wiem, brzydkie to jak cholera ale co na to poradzę, że gdy już mogę usiąść do grafiki to jestem tak zmęczona, że nie mam siły na nic ;D

 
 

  
  
  
  

2 pierwsze nagłówki + avki do nich wykonała autorka bloga:

To tyle na dzisiaj .. zapraszam na BlondieeKulturalnie!!!

10 komentarzy:

  1. Jaka szalona zmiana! :D
    Podoba mi sie ten twój pomysł z tym blogiem :]
    Nie nie kłam, że ci nie notka nie wyszła xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka świetna *-*
    Dobry pomysł z tym blogiem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna notka :) Bardzo lubię pierwszy i trzeci nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne , najbardziej podoba mi się ostatni nagłówek.
    zapraszam do siebie ---> http://intestazioni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyniki II etapu konkursu graficznego na Faible Floral + III etap ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominam o oddaniu prac na III etap konkursu graficznego :).

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka