16 paź 2013

90. He doesn't play for the money he wins. He don't play for respect.

"On nie gra dla pieniędzy, nie gra dla szacunku."

Ooooo...szykuje się już 100 notka. Jak możecie zauważyć w Kolejność notek/Propozycje będziemy świętować aż 2 notki. Zakończymy notki dwucyfrowe i zaczniemy trzycyfrowe ;D
Już zaczęłam robić te notki: na 99 notkę mam 3 nagłówki, a na 100 już 5.
Jak tylko otworzyłam folder podpisany "90. Vanessa Hudgens", oniemiałam. Zupełnie zapomniałam, że Shake wysłała mi 6 nagłówków 0_0. Więc dzisiaj nagłówkową stronę notki zostawiłam Shake (ode mnie tylko 1 nagłówek), za to porobiłam trochę avków.
   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  


Nagłówki w szarej ramce + avki do nich wykonała Shake z bloga:

Jeżeli chcecie aby wasza grafika znalazła się na tym blogu wysyłajcie mi ją na mojego maila (palcix@gmail.com). Im wyżej jest gwiazda z waszej grafiki w Kolejność notek/Propozycje tym szybciej pojawi się wasza grafika.

To do soboty ;D

6 komentarzy:

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka