18 lis 2013

96. I don't own any five inch heels, just got my Nike's on.

"Nie mam 10-centymetrowych szpilek, tylko moje Nike'i"

Hejka ;D
Na początek chciałam przeprosić Claudie Bieber za to, że nie zrobię notki z Justinem Bieberem. Jakoś nie cieszę się na myśl o robieniu z nim grafiki. Ale wymyśliłam co zrobię w tej notce (a raczej wy zrobicie). Ale to po grafice.
OSOBĘ NA DZISIEJSZĄ NOTKĘ ZAPROPONOWAŁA SHAKE (ona też zrobiła 2 pierwsze nagłówki w tej notce)
Wróciłam do pionowych podglądów ^^
   

A teraz coś dla was:
Jak już napisałam mam 101 notkę wolną, dlatego ta notka będzie cała dla was! W tej notce nie znajdziecie mojej grafiki. Dlatego wysyłajcie mi swoje prace na mojego maila palcix@gmail.com (w temacie wpiszcie "notka 101", a w treści adres swojego bloga). Najważniejsza zasada: grafika ma być WASZA. Nie ważne co to będzie: avki, ikonki, nagłówki itp. Nie liczy się też ilość: możecie wysłać 1 nagłówek lub tylko kilka avków. Wszystkie prace pojawią się na blogu. Na osoby które wyślą mi swoje prace czekają niespodzianki. Na oddanie prac macie czas do 100 notki (czyli na pewno ten tydzień: do 24 listopada, może dłużej, zobaczę jak się wyrobię z wcześniejszymi notkami)

To tyle na dzisiaj .. next notka z Zandayą Coleman (nie spodziewajcie się fajerwerków: coś bardzo słabo mi idzie grafika z nią tym razem)
PAPA ;*

4 komentarze:

  1. cudna *O*
    a ikonki the best ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ikonki są świetne <3
    najbardziej podoba mi się ostatni nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te avki to mistrzostwo - 3 i 4 rządek ♥

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka