29 gru 2013

103. The colors of the rainbow so pretty in the sky.

"Kolory tęczy tak piękne na niebie."

Hejka .. jak tam święta?? I prezenty oczywiście ^^ Ja dostałam 6 płyt do kolekcji (zobaczyć je możecie na moim instagramie: BLONDIEEPOWER) I jakoś tak mało słodyczy :/
W poniedziałek wyjeżdżam i wracam dopiero w niedzielę więc notki w środę i sobotę dodadzą się automatycznie. 


Dzisiaj bez ikonek .. w ogóle to jest jedno wielkie chamstwo! Zrobiłam 60 ikonek i co?? Nie mogę otworzyć folderu bo "plik lub folder jest uszkodzony i nieczytelny"! Jestem na maxa wkurzona! 
Udało się!!! Odzyskałam ikonki ;D
Jestem dumna z nagłówków...ten pierwszy mój tak mi się mega podoba ^^

Zielona ramka + avki:

Oto instrukcja na koloryzację o którą prosiła Shake:
1. Dopasowanie -> Korekcja Gamma:
Poziom: 1.90 | Kanał: Czerwony
2. Dopasowanie ->Balans Kolorów
Cyjan: 0 | Magenta: +20 | Żółty: -20
3. Dopasowanie -> Jasność/Kontrast
Jasność: -30 | Kontrast: 100 | Kanał: Żółty

To tyle na dzisiaj .. papa ;*

6 komentarzy:

  1. ah jak ja kocham Jen ♥ nagłówki są fantastyczne, słusznie, że jesteś z nich zadowolona :) ten pierwszy to po prostu magia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna notka z śliczną Jennifer <3 2 Twoje pierwsze najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówki są prześliczne, a szczególnie ten pierwszy twój ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne , a czemu nie dałaś linga do akcji o którą się pytałam ? :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG .. totalnie zapomniałam za tymi ikonkami ... zaraz dodam ;D

      Usuń
  5. świetna notka kochana : )
    Zapraszam do mnie na I rozdział opowiadania : )
    # http://hunter-dead-hearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka