7 gru 2013

99. Be in the right place the right time

"Być we właściwym miejscy, właściwym czasie."
credit

Juz za tydzień 100 notka ^^ Przypominam, że macie jeszcze tylko tydzień na wysyłanie swoich prac na 101 notkę. Mam już prace od 2 osób.
Dzisiaj mix blendów. Ja tam uwielbiam ten z Vanessą ;D
Mam zamiar też zrobić nowy szablon. Na LittleStock znalazłam cudowny sposób na mapowanie. Wypróbuję go a jak mi nie wyjedzie to wrócę do starego ;D

I jak? Podoba się?

Zauważyłam, że ilość wejść na bloga ma się nijak do komentarzy dlatego jeżeli jesteś ale nie wiesz co konkretnego napisać pisz: + gdy ci się podoba, - gdy ci się nie podoba. Dobra?? Spoko

To do następnej soboty ^^

10 komentarzy:

  1. sliczne bledny. W ogóle śliczna notka ♥ Haha ja też tam zaglądnęłam i się strasznie ucieszyłam, że autorka LittleStock dodała taką notkę ♥ Aktualnie jest użyta już na
    moim blogu i mi to wszystko to dzięki niej ♥ Ale muszę ci powiedzieć, że ten z Vanessą, Lily są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ARIANA <3
    TAYLOR <3
    cudowna notka :)
    za tydzień setna, jej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są, naprawdę i nagłówki i avki; :)
    Cieszę się że notka się przyda w razie jakiś problemów służę pomocą ;)
    Jak tylko będę miała znów internet na kompie to postaram się coś wysłać na tę 101 notkę ;D
    .Imm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać setnej notki ♥
    Mój ulubiony to ten z Carly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza ikona z arianą slfjslkdhfjls*.* / bonnboons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem dodawałam już komentarze ale muszę jeszcze raz ze związku na NOWY SZABLON ! ♥
    kobietoo, zrobiłaś prze cudny szablon. Naprawdę boski jest. Zakochałam się w nim ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z Carly mi się bardzo podoba ;) jaki cudowny szablon ♥

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka