7 sty 2014

106. Now take me to your jungle, I'm not afraid.

"Teraz zabierz mnie do swojej dżungli, nie boję się."

HejHejHej ^^ To znowu ja ... cieszycie się??
Dzisiaj mam dla was Rihannę. Ja zrobiłam tylko jeden nagłówek i nie wyszedł mi tak jak tego chciałam ... no ale daję, może komuś się spodoba ;D

Nagłówek w różowej ramce:

2 Nagłówki w niebieskiej ramce:


ZAPRASZAM TEŻ NA NOWEGO BLOGA
Widziałam już grafikę autorki i muszę powiedzieć, że idzie jej całkiem nieźle. Mam nadzieję, będziecie odwiedzać tego bloga ;D

OGŁOSZENIA PARAFIALNE:
1. Tylko dziś i jutro (7-8.01.2014) macie możliwość proponowania gwiazd na nowe notki. Następne 20 notek to będą notki mieszane, ale konkretnym stylem. Czasami będę dodawać instrukcje (ale nie w formie filmików tylko takie napisane w notce). Czasami styl będzie tak prosty, że nie będzie sensu pisać instrukcji. ;D
2. Wzięłam się za siebie i postanowiłam nauczyć się robić szablony. I mam pytanie: znacie jakieś dobre strony które pozwolą mi się nauczyć co nie co o CSS? Jeżeli tak to piszcie pod tą notką ;D

Na dzisiaj to tyle.
Papa ;*

6 komentarzy:

  1. Grafika jest cudowna ^-^
    Super, że postanowiłaś się nauczyć robić szablony. Ja najczęściej korzystam z tych blogów i również je bardzo polecam:
    •http://tajemniczy--ogrod.blogspot.com/
    •http://maudlaisy.blogspot.com/
    •http://terriblecrash.blogspot.com/
    Z tych blogów możesz się bardzo dużo dowidzieć. Mogę ci sama powiedzieć, że do robienia szablonów (ogólnie samego nagłówka) najważniejsze to mieć stocki,tekstury ! To jest najważniejsza. Ale to raczej będziesz wiedziała ;3
    Mam jeszcze zapisane filmiki na których jest wszystko dokładnie powiedziane od stworzenia nagłówka do zrobienia css. To jest profil yt, jednej dziewczyna która. ma pokazane jak zrobic szablony.
    •http://www.youtube.com/user/LizzKaviste/videos <- tylko że ona robi w photoshopie nagłowki ;d ale ona opisuje kody
    wiem że nie masz photoshopa i używasz gimpa lub innych. to tutaj jest koleżanka tej pierwszej i ona robi w gimpie szablony .
    •http://www.youtube.com/channel/UCxIW88SMm6oh99ShhYMU4Ag/videos
    Mam nadzieje, że ci trochę pomogłam =D
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG .. dziękuję bardzo ^^
      Właśnie na kodach zależy mi najbardziej bo nagłówki to jako takie potrafię robić, ale CSS to dla mnie czarna magia .. narazie ;D

      Usuń
  2. Cudowna notka! Twój nagłówek jak wszystkie jest świetny, nie rozumiem co ci się w nim nie podoba :) Również bardzo mi przypadł do gustu nagłówek od autorki bloga damnisa.
    Nie mogę się doczekać tych notek z instrukcjami i oczywiście twoich szablonów - swoją drogą podziwiam że tak zdecydowanie bierzesz się do pracy - mi ciągle brak swego rodzaju odwagi i mobilizacji :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż nie lubię Rihanny, to nagłówki są cudne < 3
    Czekam z niecierpliwością na instrukcje.

    OdpowiedzUsuń
  4. IKONKI <3
    Nie mogę się doczekać tych notek z instrukcjami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje że dodałas mój nagłówek <3 :*

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka