17 sty 2014

109. In the moment we're ten feet tall.

"W tej chwili jesteśmy na wysokości 10 stóp"
credit

Witajcie ;*
Jak obiecałam, w tym tygodniu będą 3 notki. Następna w niedzielę ;D
Przepraszam, że dzisiaj bez nagłówków, ale nie mogłam znaleźć odpowiednio dobrych zdjęć :/

Chciałam przeprosić Shake za to, że nie zrobię notki z Martiną. Niestety nie mogłam znaleźć żadnej konkretnej galerii jej zdjęć, większość jest złej jakości i w ogóle ;/

Dobra, next notka pojawi się w niedzielę, także wypatrujcie ;D

7 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu Violetta jest niesamowicie popularna itp. Leci kicz na kilometry (nie obrażam tych co to lubią).

    Ale pionki/awatary piękne *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. te pierwsze trzy rzędy są niesamowite :3 cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są! <3 trzeci rządek mój ulubiony *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pionki < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Nina i świetna notka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna notka, biore pare :) informuj o nn jesli możesz || exvit.blogpl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pionki śliczne, ale przydałyby się jakieś nagłówki (wybaczam ci, że nie znalazłaś zdjęć) :( x

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka