14 mar 2014

129. You think we're just pretty things, You couldn't be more wrong.

"Myślisz że jesteśmy tylko pięknymi 'rzeczami', nie możesz się bardziej mylić."

Znam swoje przeznaczenie! Idę do wojska, jestem strzelcem wyborowym ^^ Oczywiście żartuję ale przed lekcją nie wiedziałam o czym jest "Nad Niemnem" (wiem tylko że to Orzeszkowej) a na kartkówce nastrzelałam na 5 ^^ 
Dobra, koniec mojej paplaniny, oto Lady Gaga. Ode mnie tylko 1 ale jak zobaczyłam ten to zniechęciłam.

EDIT: Jako, że notki 128 i 129 pojawiły się dzień po dniu, notka 130 pojawi się w poniedziałek (2 dni przerwy)

5 komentarzy:

  1. Śliczny jest twój nagłówek *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w twoim nagłówku *-* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna notka :) Rozpoczął się II etap konkursu, w którym bierzesz udział :) // ROLLIN

    OdpowiedzUsuń
  4. nagłówki i ikonki ładne, a piosenka super :D lubią ją bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój jest powdcfnvdjksxbciukebwfpxdiklc,sdfcxv


    ....
    świetny!

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka