21 mar 2014

132. Wherever there is you I will be there too.

Of Monsters And Men - Silhouettes | "Gdziekolwiek jesteś, będę tam i ja."

WOW .. ale się narobiłam O_O 
W niedzielę będzie mega notka z 19 nagłówkami i 60 pionkami ^^ Jeszcze nie wiem jak to wstawię ale pewnie pogrupuję i polinkuję grupy poziomek .. wyobrażacie sobie 60 poziomek w 1 notce?? Bo ja nie, ciągnęła by się w nieskończoność.
Dzisiaj Union J z propozycji ale niestety ciężko mi idzie robienie grafiki z zespołami (i osobami których nie kojarzę) więc musicie się zadowolić pionkami bo nagłówki wyszły  ...  pffff  ..  aż szkoda się wypowiadać.


7 komentarzy:

  1. Pierwsza! ^^
    Ikonki są okej:) Ale rozumiem Cię, ja też wolę z jednymi osobami i osobami, które znam<3 Nie mogę doczekać się niedzieli, serio. Zaraz zapiszę w telefonie.
    Pierwszy nagłówek najbardziej mi się podoba<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ikonki :)

    zapraszam do mnie na nową notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wolę robić grafikę z osobami, które znam, niż tymi, co ledwo kojarze, jednak mi notka bardzi się podoba, ponieważ pionki są po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wole grafikę z jedną osobą. Bo jeżeli chodzi o całe zespoły to bardzo trudno znaleźć fajne zdjęcia. Ale uważam, że tobie naprawdę wyszły przepiękne nagłówki, ale jednak ikonki lepsze :DD ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna notka :)
    Rozpoczął się III etap (ostatni) konkursu, w którym bierzesz udział // ROLLIN

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale cię rozumiem, robienie nagłówków z zespołami, dodatkowo jak się chce zamieścić wszystkich członków to nie lada wyzwanie. Ja myślę, że jednak podołałaś i notka jest świetna jak zawsze. Świetne pionki!

    OdpowiedzUsuń
  7. na blogu movix zaczął się nowy etap : ) // movix

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka