1 kwi 2014

137. She's a maneater, you wish you never ever met her at all!

Nelly Furtado - Maneater | Ona jest "modliszką", żałujesz, że w ogóle ją spotkałeś!

Założyłam bloga z muzyką i (okazjonalnie) filmami. Zapraszam na BlondieeOnStage!!!
Najpierw grafika a potem pierwszy etap Konkursu.

Za pomoc w notce dziękuję autorce bloga:


Teraz pierwszy etap konkursu!
Jako, że ten etap nie wymaga od was bardzo mocnego zaangażowania to wyniki przewiduję w sobotę (5.04). Polegać będzie na tym, że wysyłacie mi w komentarzu pod tą notką link do - waszym zdaniem - najlepszej notki na waszym blogu. Ja go ocenię głównie grafikę co nie oznacza, że warstwa tekstowa notki nie będzie brana pod uwagę. Wyniki podam w sobotę i wtedy też zacznie się 2 etap ^^
Jeśli ktoś jeszcze chce się zgłosić to wystarczy, że po prostu wyśle notkę na etap a ja go automatycznie dopiszę do konkursu (ale jednak dobrze by było abyście napisali potwierdzenie)
W menu pojawiła się strona KONKURS GRAFICZNY. Tam znajduje się regulamin, lista osób oraz punktacja za poszczególne etapy (to później będziecie mogli sobie zobaczyć jak wam idzie w porównaniu z innymi uczestnikami).

To tyle ode mnie. Do zobaczenia w czwartek ^^

12 komentarzy:

  1. przed ostatni nagłówek super .

    :D http://intestazioni.blogspot.com/2014/01/113-and-maybe-listen-to-my-own-advice.html

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER BLOG:)
    mam nadzieję, że robisz jeszcze nagłówki? Chciałabym z seleną gomez i harry stylesem. Zdjęcie możesz wybrać jakie chcesz, zamawiam i zamiawiam wszędzie, niestety nigdzie nikt mi nie robi, mam nadzieję, że ty dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. notka jest cudowna ;) a więc oto notka ; http://movix.blog.onet.pl/2013/12/28/%E2%97%84-5o-dziekuje-za-wszystko-%E2%99%A5/ :) // movix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz ocenić tylko moje iconki bo to mój blog :) a iconki od innych nie musisz brać pod uwagę chyba że chcesz ;) // movix

      Usuń
  4. Jakie piękne nagłówki w notce :o Icony oczywiście też śliczne :)
    Zapraszam Cię na amazey, została dodana notka o powrocie :) // amazey

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna notka *.* // ROLLIN

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka <3 Nagłówek 4 jezu snrer zakochałam się *_*

    Oto i notka na I etap: http://parsonal.blog.pl/2014/03/17/13-valentine-hudgens/ || parsonal

    OdpowiedzUsuń
  7. jednym słowem notka zarąbista <3
    Daję linka do notki :)
    http://who-we-are-graphic.blogspot.com/2013/11/1-every-breath-its-harder-to-believe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka