16 kwi 2014

140. Krzyczysz głośniej od bomb, nikt Cię nie chce słuchać, bo bucha Ci z uszu złość i samotność.

Jamal - Plastikowe Kwiaty

Chciałabym was bardzo przeprosić za to, że tak długo nie było notki. Miałam problemy z komputerem ... i to takie, że musiałam całego kompa czyścić. Na szczęście wszystkie grafiki mam na Dysku mobilnym więc jest ok. Nic nie straciłam ^^



WYNIKI KONKURSU:
1. vendredi
BRAK PRACY

2. Intestazioni
Zgodność z tematem: 10/10
Pierwsze wrażenie: 9/10
Zdjęcia: 5/5
Oryginalność: 3/5
Kolorystyka i dodatki: 7/10
Dodatkowe za sondę: 1
Suma: 35/40
Avki są bardzo proste. Nie ma tutaj żadnych dodatków ani nic. Co do jakości zdjęć mogłabym się przyczepić ale jestem na 90% pewna, że to wina koloryzacji. 3 miejsce w sądzie zajęła vendredi ale, że nie oddała pracy, punkty należą się tobie.

3. who we are. Graphic
Zgodność z tematem: 10/10
Pierwsze wrażenie: 10/10
Zdjęcia: 5/5
Oryginalność: 5/5
Kolorystyka i dodatki: 10/10
Suma: 40/40
Zdecydowanie max. Avki są bardzo oryginalne. Koloryzacje idealnie pasują. Do pełni szczęścia potrzeba by mi było tylko jakiegoś drobnego napisu na pierwszej ale i bez tego jest świetna.

4. movix
Zgodność z tematem: 10/10
Pierwsze wrażenie: 9/10
Zdjęcia: 5/5
Oryginalność: 4/5
Kolorystyka i dodatki: 8/10
Dodatkowe za sondę: 5
Suma: 41/40
Uwielbiam kolorystykę z pierwszego avka, za to ta z drugiego zupełnie mi nie pasuje. Brak dodatków, za to każdy avek ma inną koloryzację i to jest na plus.

5. parsonal
Zgodność z tematem: 10/10
Pierwsze wrażenie: 8/10
Zdjęcia: 4/5
Oryginalność: 5/5
Kolorystyka i dodatki: 8/10
Dodatkowe za sondę: 3
Suma: 38/40
Avki bardzo fajne tylko koloryzacji prawie nie ma w ogóle. W 3 tekstura jest tak delikatna, że musiałam włączyć avek bez tekstur by porównać i zobaczyć gdzie się znajduje.


ETAP III
Robicie sygnaturę z podanych przeze mnie części. WSZYSTKO co znajduje się w paczce musi być dodane do sygnatury. Sygnatura to obrazek/nagłówek o wielkości 500/450 x 200/300. Najładniejsza moim zdaniem praca zostanie "obrazkiem głównym" (tam gdzie mam zazwyczaj gify na samej górze notki). Oczywiście podpisana. Paczke możecie pobrać tutaj:
KOMPONENTY

SONDA TO TEGO ETAPU ZNAJDUJE SIĘ
TUTAJ

Na oddanie pracy macie czas do 2.04 (nie będę wam zabierać świąt ^^)

Chciałam wam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji Wielkanocy. Abyście złapali "ciążę spożywczą" (niech ja zobaczę, że ktoś nie przytył po świętach chociaż kilograma), dużo zdrowia, szczęścia i radości.

PAPA ;*

9 komentarzy:

  1. Notka jak zawsze cudowna wszystko mi się podoba *.*
    Za ocenę również dziękuję :* i także życzę wesoły świąt Wielkanocnych ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejuniu, chciałam powiedzieć, że trzeci to mój ulubiony, ale zobaczyłam czwarty, a potem piąty i jestem pod wrażeniem wszystkich! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że moim ulubionym jest nagłówek czwarty ♥ wspaniała grafika oraz ikonki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. + na drugiej ikonce jak się lekko przyjrzysz jest teksturka bo akcja była tez :) // movix

      Usuń
  5. ła.... Jaki szablon i notka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne + nowy szablon, ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  7. powiedz mi co się na takiej sygnaturze pisze bo nie wiem czy jakiś tekst czy co : c // movix
    ps. wybacz że pytam ale pierwszy raz coś takiego robie.

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka