24 maj 2014

162. Who I wanna work with? Nobody! Ninety nine percents of them, nobody.

Nicki Minaj - Freedom | Z kim chciałabym pracować? Z nikim! 99% z nich jest nikim.

Jestem już po 3 godzinach jazdy. MASAKRA! Nie będę dobrym kierowcą, nie ma bata. Dodatkowo miałam próbne matury z rozszerzeń (mat, geo, ang) po II klasie. Matma to była porażka, zrobiłam z 3/4 wszystkich zadań. Anglik poszedł całkiem spoko, a co do gegry to mam mieszane uczucia. 
A co tam u was słychać? Jak tam (prawie) zakończenie roku. Ja nic nie poprawiam, jak dla mnie 3 to epicka ocena! Poza tym i tak już nic nie zdziałam z moją średnią ;D
Graficznie zaczynamy 1D. Today: Liam Payne. 2 chyba najlepszy dzisiaj ^^

5 komentarzy:

  1. Ja jestem dopiero w gimnazjum, więc nie ma tu porównania z moimi ocenami :)
    Wszystkie nagłówki są przepiękne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czwarty rządek ikooon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na jazdach, ale wiem jak to było z mamą, trzymaj się! :)
    Co do ikon, to są cudowne. ♥

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka