30 cze 2014

175. If I can't show it, what's the point of doing anything?

St. Vincent - Digital Witness | Jeżeli nie mogę tego pokazać, jaki jest sens robienia czegokolwiek?

Od soboty jestem na rekolekcjach. Dlatego ta notka jest robiona z wyprzedzeniem. Bardzo chciałam zrobić nagłówek z trasy Miley, ale niestety zdjęcia są jakie są. I nie chodzi o jakość ale .. zresztą sami zobaczcie, zrobiłam jeden i, przysięgam, zrobiłam ze zdjęć na których Miley wygląda w miarę ok.


Jak zwykle za pomoc dziękuję autorce bloga 
LittleStock

1. Jeżeli macie jakieś pomysły co do 200 notki to piszcie w komach.
2. Jeżeli chcecie podarować mi swoją grafikę na 200 notkę, wysyłajcie ją na palcix@gmail.com. W treści dopiszcie, że chcecie aby ta grafika pojawiła się w 200 notce. Jeżeli będzie dużo grafiki to świętowanie przesuniemy o jeszcze jedną notkę ^^

1 komentarz:

  1. nagłówki są niezalinkowane czy tylko u mnie coś szwankuje? :< mam nadzieję, że niedługo będzie można zobaczyć. za to ikonki totalnie mnie urzekły, zwłaszcza ostatni rządek. cudowna koloryzacja :)

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka