4 sie 2014

181. My church offers no absolutes.

Mój kościół nie oferuje Bogów absolutnych | Hozier - Take Me To Church

I'M BACK!!
Odpoczęłam i jestem gotowa do pracy. 
Skończyłam kurs na prawko !! Teraz czekają mnie egzaminy, stresuję się .. i to bardzo :D
A jak tak wam mijają wakacje?? Wiecie, że to już tylko miesiąc nam został (Mickiewicz byłby dumny z tego zdania i jego składni ;D).
Dobra, w grafice mix .. teraz często będzie mix.


Chciałam podziękować autorkom blogów:
 
za pomoc w przygotowaniu tej notki (Little: nagłówki w niebieskich ramkach i avki z Seleną; Fleur: nagłówki w różowych ramkach)

4 komentarze:

  1. Chyba się zakochałam. Wszystko jest takie genialne! <3
    lana-piltover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagłówki ;D

    (intestazioni)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww! Drugi nagłówek <33 *o*

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka