15 paź 2014

202. In my city I'm a young god.

The Weeknd - Often | W moim mieście jestem młodym bogiem | Polecam: Amy Macdonald - Life In A Beautiful Light

Jako w T100DSC muszę dzisiaj podać piosenkę z pierwszej płyty jaką kupiłam więc postanowiłam, że ją od razu polecę ;D. Amy ma niezwykły, uspokajający głos. Uwielbiam go. Zawsze puszczam tą płytę gdy chcę się wyciszyć. Jej muzyka nie wbija się z butami w mózg i mówi: "Masz mnie nucić do końca dnia i skupić się tylko na mnie.". Jest delikatna i idealna jako podkład pod wszelkie zajęcia od sprzątania po naukę.

GRAFIKA: Dzisiaj ikonki ... mało i brzydko .. nie patrzcie :/

Dzień 2: Piosenka z pierwszego albumu, który kiedykolwiek kupiłeś. (co to za album?)  
Amy Macdonald - The Days Of Being Young And Free (z albumu "Life In A Beautiful Light")

4 komentarze:

  1. Dziękuję za wstawienie buttona :)
    W ramach podziękowań mam dla Ciebie prezent pod poniższym linkiem:
    http://hostuje.net/file.php?id=7ef0408e0915f9516670070ec5127f9a
    Szczegóły w najnowszym poście na breatherain.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    P.S. Bardzo ładne ikonki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powinnaś tak pisać, bo to co przed chwilą zobaczyłam jest przepiękne! Pobieram dość dużo. Co z tego, że nie wiem, jak to wykorzystam, bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka