29 paź 2014

205. We are the Warriors that built this town from dust.

Imagine Dragons - Warriors | Jesteśmy wojownikami, którzy zbudowali to miasto z popiołów.

Jestem wykończona .. klasa maturalna mnie wykańcza :( 
Mam tyle zajęć, że ledwo chodzę. Grafikę mam czas robić tylko w weekendy, więc niewiele jej jest ostatnio. Przepraszam :(

Dzisiaj mam dla was coś specjalnego. Zebrałam wszystkie instrukcje na gimpa z breatherain i zrobiłam z nich jedną notkę. Wszystkie nagłówki zrobione właśnie z jej instrukcji ;D


THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 5: Piosenka, którą lubią Twoi przyjaciele, ale nie ty. 
Nickelback - Hero

3 komentarze:

  1. Wow, świetne te nagłówki ^^
    Piosenka w tytułu cudowna, słucham jej non stop od jakiegoś czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeejku trudno wybrać
    Ale ten z Tay ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka