28 gru 2014

216. The One That Got Away


If I could go back in time | When you only held me in my mind |Just a longing gone without a trace | I wish I never ever seen your face | I wish you were the one that got away.
~~~~~~
Święta, święta i po świętach. 
Jak tam prezenty się u was kształtują? U mnie bardzo fajnie. Dostałam telefon (Samsung Galaxy SIII Neo), torbę z napisem "Wierzę w matematykę od pierwszego wejrzenia", bluzkę, 5 płyt i kasę którą prawie całą przepuściłam na kolejne płyty (ale były przeceny w Biedronce) ^^
Nareszcie spadł śnieg .. i to taki, że jak dzisiaj wyszłam na dwór, to się zapadłam (a może to wina moich obcasów?). W każdym razie, gruba pokrywa śnieżna daje mojej siostrze niezaprzeczalne prawo śpiewania dzisiaj cały dzień "Ulepimy dziś bałwana" z Frozen. Mam wrażenie, że jak nie przestanie do 16.00 to ją zamorduję ... 
Zmieniłam szablon! Nowy jest autorstwa Royalrockin z Szablonownicy.
Dzisiaj oprócz nagłówków, przygotowałam 1 sygnaturę (wyjątkowo nieudaną) i 5 paczek stocków. Dzisiaj też wstawiam ostatnie już nagłówki od littlestock.
Częstujcie się ^^





THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 16: Piosenka, którą lubisz, ale nie lubią jej Twoi znajomi.  
Elliphant - Only Getting Younger ft. Skrillex

5 komentarzy:

  1. Pracę mi się podobają a szczególnie ostatni naglowek jest taki inny i przez to ma swój urok. Pobieram oczywiście wszystkie paczki stockow bo na pewno się przydadzą
    Pozdrawiam
    Martyna/leprokonus

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne nagłówki *.* Sonido-Del-Mar

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dzisiaj dwa lata bloga Sonido-Del-Mar.blogspot.com, a z tej okazji specjalna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej śnieg! xd w końcu! hah. przechodząc do grafiki. niestety, ale te nagłówki nieprzypadły mi do gustu mimo to są b.ładnie wykonane. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeci nagłówek jest świetny, uwielbiam takie kontrasty. :) Ostatni (różowy) ma ciekawe ułożenie stocków, no i tło jest ge-nial-ne. Może oszczędziłabym w nim różu na zdjęciu dziewczyny, za bardzo zlewa się z tłem. :) Synatura jest bardzo fajna, nie ma co gadać, że jest nieudana. Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka