17 kwi 2015

233. In the mirror you’re a work of art.

Prolog: Blood Bonds | Music: Oh Wonder - Dazzle | Motto: W lustrze jesteś dziełem sztuki.
Starring: Nieznane, Scarlett Johansson, Meghan Trainor, Rita Ora, Peyton List, Katy Perry. 

Witajcie miśki <3
Przepraszam, że notki pojawiają się w takich wielkich odstępach. Po prostu nie mam czasu na nic. Wiecie, że już za 2 tygodnie będę pisać maturkę? Masakra, wykorzystuję każdą możliwą chwilę na naukę. Dlatego tak rzadko wstępuję do GIMPa. Dzisiaj mam dla was 28 ikonek (najfajniejsze wyzwanie na WoB ever ^^), 3 bannery (z czego pierwszy z instrukcji także z WoB [ZOBACZ INSTRUKCJĘ]) oraz po 2 sygnaturki i nagłówki. Zapraszam!


THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 33: Bardzo krótka piosenka.
Alicia Keys – De Nova Adagio

2 komentarze:

  1. Fantastyczne ikonki ^^
    Bardzo podoba mi się także druga sygnaturka, po prostu rewelacyjna.
    Zapraszam do mnie www.allquitedifferently.blogspot.com
    Lizzie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow O.o prześliczna notka : ) Masz na serio talent : )
    http://partdirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka