14 paź 2015

248. More than just survival, this is my revival!

Signature: temptedeli
Music: Selena Gomez - Revival
Motto: Więcej niż tylko przetrwanie, to jest moje odrodzenie!

No właśnie, oto moje odrodzenie, a właściwie odrodzenie bloga. 
W trakcie mojej przerwy ruszyłam z blogiem muzycznym na który wszystkich serdecznie zapraszam:

A co u mnie? Studia zaczęłam, a wiadomo jak to na studiach: wykłady, ćwiczenia, integracja ... i tak w kółko ... Trochę mało czasu na grafikę, ale jakoś daję rade, tym bardziej, że mam ostatnio taką chęć jej tworzenia, że sama tego nie pojmuję :)
Na początek delikatnie, czyli prace które już jakiś czas zalegają na kompie :)
PS.: Jakość bloggera zabija!

Ikony

Sygnatury

Nagłówki

Koloryzacje

Pliki XCF

Kolorowanki

4 komentarze:

  1. Świetne pracę, moje serce jednak skradła najbardziej druga sygnaturka (ta ze statkiem) Po prostu cudeńko ♥
    Nagłówki mają naprawdę odjechane kolorki (to komplement) ☺
    Koloryzacje delikatne, ale bardzo ładne <:
    Pozdrawiam i życzę weny <3
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koloryzacje podbieram, czas najwyższy zacząć od nowa kompletować kolekcję :)
    A ikonki mają cudne kolory C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są tutaj cudowne, ikonki wprost prześliczne!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowo otwarty katalog, gdzie na zgłaszających za jakiś czas czeka niespodzianka!
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka