29 maj 2016

256. The craziest friend that you’ve ever had.

Signature: breatherain
Music: Melanie Martinez - Mad Hatter
Motto: Najbardziej szalony przyjaciel, jakiego kiedykolwiek miałeś.

Hejka miśki :)
Tak jak obiecałam, dzisiaj Music Tag. Krótko opisując (o ile nie natknęliście się na Tag na innych blogach) należało zrobić 7 sygnatur zgodnie z tą listą. Dziękuję Ally z Unique Graphic za nominację. Ja ze swojej strony nie nominuję chyba nikogo ... z bardzo prostego powodu. Chyba wszystkie graficzki które obserwuję Music Tag mają za sobą.
Kilka sygnatur zostało zrobionych na bazie instrukcji z breatherain.
Enjoy :)

1. A song that describes you?

2. A song that describes what you're feeling?

3. A song that's stuck in your head?

4. A song that makes you happy?
(to jest sygnatura zrobiona na bazie nagłówka który robiłam wcześniej, ale dodam jakoś w przyszłych notkach)

5. A song that makes you sad?

6. A song that makes you calm?

7. A song that makes you want to fight?

1 komentarz:

  1. Cześć! :D
    Bardzo udany post! Wszystkie sygnaturki mają w sobie to *coś*, co czyni je wyjątkowymi :D
    Strasznie urzekła mnie 6. sygna, wow, jak ja bym chciała zrobić kiedyś coś tak doskonałego *_*
    No nic, pozostaje mi tylko życzyć dalszej weny! :D
    +zapraszam Cię do swojego małego kącika: http://graphics-wonderful-thing.blogspot.com
    Ingulaine xx

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka