19 sie 2016

262. Don't let this be our final song

Signature: Follow the Flame
Motto: Nie pozwól by to była nasza ostatnia piosenka.

Witajcie, miśki :)
Dzisiaj kolejna porcja Ariany. A że prace w tej notce nie podobają mi się ani trochę (no, może ikony dają radę w miarę) obiecuję, że kolejna będzie dosyć szybko ... a może nawet w niedzielę. 
Ogólnie, uzbierałam grafiki na 10 notek :) Jedyny problem ze znalezieniem trochę czasu i chęci na ogarnięcie wpisu, bo kiedy nie usiądę przed kompa, tylko grafikę robię, nic więcej. Ale to chyba dobrze, prawda? W każdym razie na rzeczy inne niż praca w Gimpie nie mam ochoty. No, ale gdzieś to muszę zmieścić, więc obiecuję, że publikacji będzie przybywać i to w zastraszającym tempie 2 notek w tygodniu. Muszę korzystać z weny puki ją mam ;P

Ikony

Sygnatura

Chapter Images

Koloryzacje

Kolorowanki

2 komentarze:

  1. Ikonki są po prostu boskie! *-* A z chapterów dwójka to mój faworyt :3
    Ściskam cieplutko ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka