14 kwi 2017

274. Życie to stek bzdur, z tymże ja poproszę krwisty.

Signature: Breatherain
Music: Taco Hemingway - Mięso

Witajcie miśki :)
Mam pytanie na początek. Na pewno są tutaj osoby które mają w nadmiarze wolnego czasu. Oddajcie mi :) Nie wyrabiam się z pracami na studia. Na seminarium trzeba napisać, na rynek pracy trzeba napisać, na finansowanie trzeba napisać, na makro trzeba napisać ... już nie wiem za co się wziąć!
Dodatkowo praca. Chociaż muszę przyznać, że naprawdę uwielbiam tam pracować. Na początku byłam zbyt mało asertywna i pewna siebie by zwracać ludziom uwagę. Teraz naprawdę czerpię z tego przyjemność ... chociaż co to o mnie mówi kiedy cieszę się jak dziecko gdy muszę kogoś "opieprzyć" :P
Dobra, nie przedłużając, dawno mnie tu nie było. Na początku myślałam, żeby trochę zaszaleć i połączyć kilka notek które wiszą już od grudnia, a brak czasu nie pozwolił mi ich wstawić. Ale stwierdziłam, że skoro mam troszkę wolniejszy tydzień, to możliwe, że do kolejnego piątku wlecą jeszcze z 2 posty :)
Enjoy!

Ikony

Sygnatury

Bannery

Chaptery

Blendy

Koloryzacje


Kolorowanki

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Zauroczył mnie 2 blend, bardzo podobają mi się kolorki i napis ^^ Poza tym 2. zestaw ikonek jest śliczny!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Ingulaine/http://ingulaines-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka