22 cze 2018

290. We're the broken beauties.

Motto: Jesteśmy zepsutymi pięknościami.

Witajcie <3
Egzaminy mnie dobiły, ale na szczęście wszystko do tej pory zdane. Został jeszcze jeden egzamin za tydzień i koniec. Odbija się to niestety na blogu. Notki co miesiąc to nie jest to czego chciałam. Szczególnie wiedząc, że mam je skompletowane, tylko wstawić i opublikować. A ja jak nie mam czasu to chęci na ruszenie bloggera. Codziennie biorę się za GAD na Shadowplay i tylko to mnie ostatnio "zmusza" do grafiki. 

Ikony

Avatary


Sygnatury

Bannery

Chaptery

Nagłówki

Koloryzacje

Kolorowanki

1 komentarz:

  1. Jakie piękne prace! Nie mogę się napatrzeć ♥ Może zacznę od początku: Ikonki bardzo pomysłowe i urocze. Avatary takie cudowne i jeden lepszy od drugiego! Obie sygnaturki są skromne, ale ładnie skomponowane, bardzo ładne. Banner jeśli chodzi o mnie to ostatni jest najlepszy.
    Ten ostatni nagłówek jest taki prześliczny ♥.♥ Natomiast jeśli chodzi oo koloryzacje to naprawdę są wyśmienite!

    Wiem, że może cała opinia wyszła chaotycznie, ale nie wiedząc od czego zacząć postanowiłam wszystko przejrzeć po kolei i pisać co o tym myślę. Chciałam aby każda opinia zawierała inne równie piękne słowo, ale gdy przyszło co do czego to do każdego pasowało mi tylko jedno: WYŚMIENITE, ja bym tak nie zrobiła :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka