16 mar 2020

303. You can think that you're in love when you're really just engaged.

Ashe - Moral of the Story // Możesz myśleć, że jesteś zakochana, a tak naprawdę jesteś tylko zaręczona.


Hej :)
Aktualnie jestem w trakcie ogarniania Devianarta. Planuję dodać tam wszystkie koloryzacje jakie do tej pory zrobiłam, ale w zmienionych oprawach. Więc moim celem jest zaktualizowanie linków do koloryzacji oraz podglądów na te z devianarta we wszystkich postach (oczywiście w miarę jak będę je dodawać na DA).

 ~icony~

~avatary~

~gify~

~sygnatury~

~chaptery~

~nagłówki~

~koloryzacje~


~kolorowanki~

3 komentarze:

  1. Zarąbiste ,ale czy i ty nie masz wrażenia ,że blogposfera nieco przymarła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie. Ja sama traktuję bloga jako swojego rodzaju galerię. Teraz publikuję głównie na deviantarcie, i jest szansa, że tam zostanę :(

      Usuń
    2. Ja ostatnio to nawet tam rzadko bywam ,a to głównie dlatego ,że znalazłam fajne strony do robienia fotomontaży ,gdzie jeśli nie obrażam ludzi to mogę stworzyć różne prace bez powiadamiania ich choć i tak staram się ich oznaczać jeśli mają konto na istagramie.Nie mniej miałam wrażenie ,że przez to zostawanie w domach to trochę się blogosfera podniesie z popiołów. Mnie teraz to zostało Wattpadowskie konto odkurzyć ,gdyż na blogspot już nie zamierzam pisać opowiadań.

      ps: Ostatnio nagminie oglądam Ewana Mcgregora.

      Usuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka