2 kwi 2018

286. I bet you're missing me, I'm hoping it hurts

Signature: Breatherain
Motto: Stawiam, że za mną tęsknisz, mam nadzieję, że to boli.

Święta, święta i po jajku ... Coś czuję, że mi w autobusie będą miejsca ustępować, bo "kobieta w ciąży". A to tylko sałatka.
No nic. Muzycznie ode mnie cudowna kolaboracja nagrana specjalnie dla Spotify. Uwielbiam tą piosenkę <3
Jeśli chodzi o grafikę, właśnie kończę swój drugi filmowy 100 graphics challenge (znaczy "kończę" to pojęcie względne, zostało mi 50 grafik do zrobienia), więc szykuje się przypływ grafiki :)
Tym czasem, oto co wstawiam dzisiaj, enjoy <3

Ikonki

Sygnatury

Bannery

Nagłówki

Kolorowanki

3 komentarze:

  1. Nagłówki przepiękne najbardziej podoba mi się ten zielony jakoś zieleń mi się podoba ostatnio.

    WYSPA GRAFICZNA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikonki są przepiękne <3 Bannerki również są piękne! 2 sygnaturka i nagłówek to moje faworyty poza ikonami i bannerami. Kolorowania ślicznie Ci wyszły!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia sygnatura i pierwszy banner zdecydowanie najmocniej podbiły moje serduszko. No cudeńko. Do tego bardzo podoba mi się w drugim nagłówku jak Bella siedzi sobie na napisie :D
    Do tego zachwycam się nad drugim kolorowaniem, bo wygląda jakby to nie było kolorowane, tylko jakby zrobione było zdjęcie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka