8 gru 2012

31. Superwoman on the top dollar billin'

"Super kobieta na szczycie działalności dolarowej"

Kocham Karmin. Amy ma niesamowity głos! 
A teraz chwalcie się: kto z was pisał listy w ramach Amnesty International?? Ja pisałam ^^ napisałam 4 listy dla Społeczności Bodo! W 2008r. wyciek ropy spowodował, że wstrzymano połowy ryb i rolnictwo (skarzona woda i ziemia mogły zagrażać ich życiu). Teraz większość z nich żyje w ubóstwie, a woda, powietrze i ziema zagrażają ich zdrowiu gdzyż tamten teren nie został oczyszczony. To niedpuszczalne!! Uczestniczę w tej akcji już 4 rok. Zachęcam wszystkich do pisania! Zamiast bezsensownie tracić czas, możemy komuś pomóc. 
Jeszcze nigdy się tak nie rozpisałam xdd a dzisiaj w grafice NAYA RIVERA i HEATHER MORRIS! W kilku nagłówkach zainspirowałam się Lacy Graphics. Myślę, że ta notka mi się całkiem udała.
____________________
Nagłówki (szt. 7)
____________________
Avki (szt. 20)
  
  
  
  
  
  
 
____________________
Zapraszam na bloga VERDANES. 
____________________
Zakończenie:
*Jak widzisie Snixx. poprosiła o notkę z dziewczynami i ją dodałam. Jeżeli też chcecie notkę z kimś konkretnym, to zapraszam. Piszcie w komentarzu a ja dodam na pewno...
*Naxt notka: Zendaya Coleman...może nawet uda mi się ją wstawić w środę ^^.
*Chciałabym wam wszystkim zrobić prezent. Dlatego 21 lub 22.12 pojawi się notka świąteczna a w niej...to co chcecie. Pod ta notką oraz następną (z Zendayą) piszcie linki do sesji i opisujcie co chcecie (np. nagłówki, avki, poziomki itp.). Co do nagłówków to możecie wysłać link do przykładu (jeżeli chcecie podobny tylko z innymi fotkami). Zapraszam...aha...musi się zgłosić przynajmniej 5 osób. Bo jak będą 1 lub 2 to to nie wypali.

6 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy robiłaś z tą sesją nagłówki, ale mam taką http://demi-lovato.pl/gallery/thumbnails.php?album=1701

    A notka cudowna, i to jeszcze inspirowana moim blogiem! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. to jedna z najpiękniejszych notek jakie tu widziałam, jestem zachwycona ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, nie znalazłam tu nic, co by mi się nie podobało. Talent. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. świetny blog ! Lubisz pisać lub dostawać listy, pocztówki drobne upominki ? przyłącz się do akcji na blogu http://is-charlie.blogspot.com/ ZAPRASZAM :)))

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka