12 gru 2012

32. Don't wanna be a boy, you wanna be a man.

"Nie chcesz byc chłopcem, chcesz być mężczyzną"

Eh...nieśmiertelny MJ i jedna z najlepszych jego piosenek.
Dzisiaj z grafice ZENDAYA COLEMAN.
____________________
Nagłówki (szt. 7)
____________________
Avki (szt. 12)
  
  
  
  
____________________
Credity:
*Jasno-pomarańczowy + avek do kompletu = Atmosphere. [Lacy Graphics]
*Ciemno-pomarańczowy + avki do kompletu = Shake. [Intestazioni]
____________________
Zakończenie:
*Piszcie komy
*Wysyłajcie swoje propozycje do Świątecznej Notki (info.: notka 31)
*Mam pytanko...wolicie notki tematyczne (w 1 notce 1 gwiazda) czy mieszane (w 1 notce kilka gwiazd). Jak widzicie na przykładzie tej notki....Miałam pomysł na środkowy nagłówek (ten taki niebieski) i chciałam go wstawić. Ale do tego musiałam dodać całą notkę z Zendayą...a nie miałam weny za bardzo na inne sesje. Więc tak: tu macie sonde <<SONDA>> głosujcie. Proszę...to dla mnie ważne!!

8 komentarzy:

  1. Ja tam robiłam i takie i takie notki, i osobiście wolę mieszać, więc też tak zagłosowałam :>

    A Twoje nagłówki z notki na notkę coraz ładniejsze,na prawdę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudoo . . NN na infiinity-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę!
    americangosspi.

    OdpowiedzUsuń
  4. omg, ale masz piękny, wspaniały, cudowny nagłówek <3

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl, gdzie znajdziesz najnowsze wydanie magazynu "MadHouse". A w nim m.in. recenzja nowych płyt: Alicia Keys, Ke$ha & Taylor Swift.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna notka. A jeśli chodzi o sondę to nie chce mi się wczytać, a więc powiem Ci, że chyba lepiej jest kilka gwiazd, a nie jedna.
    Może jest ład, ale trudno jest zrobić z jedną i tą samą gwiazdą :D

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka