15 gru 2012

33. They offered the world just to have what we got, But I found the world in you.

"Oferowali świat za to co my mamy, ale ja znalazłam świat z tobie"

Wspaniała Alicia. Kocham wszystko co zaśpiewa...a tą piosenkę najbardziej...bo jest cudna i ma piękny tekst.
Ach...jeszcze tylko tydzień...wytrzymać tylko ten 1 tydzień...Kartkówka z PP, Geografii, Chemii, Biologii. Projekt z Chemii (bo niestety wychodzi mi niezaładna ocena 2 xdd). A potem święta...postanowiłam że nie będzie notki świątecznej...tylko 1 osoba wysłała mi propozycję sesji (na Atmosphere zawsze można liczyć ^^). I...wymyśliłam już co zrobię na 50 notkę....tak, wiem, już kiedyś też "coś" wymyśliłam ale to będzie "coś" innego zupełnie....i tych planów nie zmienię (chyba...w końcu kobieta zmienną jest, tak??)
Dzisiaj zapowiedź tego co będzie się działo na blogu (mam nadzieję) już zawsze czyli NOTKI MIESZANE!!
____________________
Nagłówki (szt. 7)
____________________
Avki (szt. 13)
  
  
  
  
____________________
Credity:
*Żółte + avek do kolekcji = Shake. [Intestazioni]
*Różowe = otherlove
____________________
Zakończenie:
*Piszcie komentarze
*Piszcie kogo chętnie zobaczylibyście w następnej notce.
*Zapraszajcie mnie na swoje blogi. Jeszcze mam ich za mało w obserwowanych i czasami nie mam co robić w necie ;D

10 komentarzy:

  1. Sliczny bloga <3 zapraszam do mnie : http://popular-graphice.blogspot.com/
    Biorę z vanessą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! ♥ (a ten z Arianą, wiesz z czym mi się kojarzy, co nie? xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem...zrobiłaś kiedyś taki podobny z Miley ;D Starsznie mi się spodobał i zrobiłam podobny...ostatnio go znalazłam ;D

      Usuń
  3. b. ładne :) zrób z Cyrus i Lovato

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, zapraszam do mnie . NN infiinity-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna grafika.
    :**
    A jeśli chodzi o notkę 50, to ja chętnie pomogę, bo gdybym miała coś dawać ze świątecznej, to niezbyt mi to wychodzi. :)
    Ostatnio mam wenę na coś mrocznego, więc większość będzie dark. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, z racji, że zapisałaś się na mój konkurs, chciałabym cię poinformować: I etap rozpocznie się 21 grudnia. Jeśli możesz powiedz o nim koleżanką! //69little-graph

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka