8 lut 2013

48. I’m still the same as a year ago.

"Jestem taka sama jak rok temu."

Na początek bardzo chciałam was przeprosić! Przepraszam, że to trwało tak długo. Next notkę postaram się dać w środę a 50. w sobotę. Postaram się.. Mam teraz tak dużo testów i kartkówek, że chyba nie przeżyję :/. Do tego dzisiajsza notka taka...zła?? No dobra...STRASZNA! Jak nie chcecie to nie patrzcie na moje bo dziewczyny oczywiście świetnie się spisały.
____________________
Nagłówki + Szablon (szt. 9 + 1)
____________________
Avki (szt. 27)
  
  
  
  
  
  
  
  
  
____________________
*Niebieskie + Avki do kompletu = Shake. [Intestazioni]
____________________
To tyle...jak mówiłam...postaram się dodać notkę w środę... a jak nie to w piątek, a w sobotę 
50 NOTKA!!

To do zobaczenia!

12 komentarzy:

  1. Wszytko jest takie piekno.


    A ja zaczęłam ferie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. super, naprawde wszystko cudne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne! ;))


    Ja kończę ferie ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne :D
    Też własnie kończę ferie... I nie mogę się doczekać 50 notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Bardzo podoba mi się twój nagłówek z Vanessą i tym chłopczkiem, oraz z Sel.
    Szablon ma zbyt moim zdaniem wyraźne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te z Sel i szablon :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne <33 podoba mi się z Sel i Van ;D zapraszam na mojego nowego bloga z grafą : http://14headers.blogspot.com/
    byłam bym wdzięczna jak byś obserwowała

    OdpowiedzUsuń
  8. nn na shavend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne ; * najbardziej podobają mi się te nagłówki z Gomez. / drowsily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jaaa, jak ślicznie! pobrałam ikonki z Sel i balonami. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka