13 lut 2013

49. I'm about to leave you powerless.

"Mam zamiar zostawić cię bezsilnym."

Przepraszam za tą notkę! Jest bardzo mała jeżeli chodzi o moje nagłówki...przepraszam za to ale ostatnio jakoś nie mam weny, czasu ani chęci na robienie czegokolwiek. Po szkole wracam wypompowana.
Mam nadzieję że to co jednak jest wam się spodoba.:
____________________
 Nagłówki (szt. 5)
____________________
Avki (szt. 6)
  
  
____________________
*Niebieskie + avki do kompletu = I won't soothe your pain

To by było na tyle...a w sobotę 50 notka...zdradzę wam tylko tyle, że ja sama zrobiłam 13 nagłówków...a będzie tego jeszcze więcej...

14 komentarzy:

  1. nagłówki są piękne, zakochałam się ♥
    no i mam pytanie, jak nazywa się ta dziewczyna z 3 i 4 nagłówka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem...trzeba się pytać "I won't soothe your pain" bo to ona robiła te nagłowki ;D

      Usuń
  2. Śliczne nagłówki :)
    No własnie tez mnie ciekawi jak ona się nazywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z Demm, co za wspomnienia ;))
    najlepszy ostatni i czwarty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Demi ze słonecznej Sonny, wspomnienia <3 Cudne nagłówki // drowsily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste,pościągałam wszystkie tła z Seleną i prosiłabym o jkiś twój e-mail bo chciałabym pogadać o tła i wogóle ale po prostu wszystko jest cuudowe <33 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najlepsze z Zendaya <3 ale reszta też śliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo podoba się to przed przed ostatnie z tą blondynką. Z zendayą też jest śliczne.
    Serdecznie pozdrawiam. ♥
    P.S Ostatnio widziałam twoje prace zgłoszeniowe w Spirale Graphics. Widzę, że ktoś tu zaczyna grafikę "nowej generacji". ;) Ładna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AD. P.S: No właśnie wiem...strasznie mi się podoba taka grafika i postanowiłam swoimi siłami jakimi dysponuję (czyli photofiltrem) spróbować zrobić coś takiego...i postanowiłam wysłać to do Spirale ;D

      Usuń
    2. Mhm. Jak na początki to jest bardzo dobrze. Polecam Ci spróbować z tutorialami. Mam kumpelę ze świetnymi tutorialami. Moge Ci podesłąć link jeśli chcesz. ;D

      Usuń
  8. Cudowne są.
    I przede wszystkim - ach, odliczanie do 50 notki czas zacząć :D

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka