20 lut 2013

51. You would never leave me by myself, out in the middle of nowhere.

"Nigdy nie zostawisz mnie w pojedynkę, na środku niczego."

Hejka... i jak wam się podobała 50 notka??
Dzisiaj mam coś specjalnego...początkowo chciałam się zapisać do Spirale Graphics. i dać te ngałówki do licytacji ale wyszło na to, że jednak dodam je tutaj. Poprostu jak patrzę na to co robią inne moderatorki...a potem patrzę na to co zrobiłam ja to wychodzi na to, że raczej nie mam do tego drygu (ani programu, z tego co wiem większość osób robiąca taką grafikę korzysta z Photoshopa...ja go nie mam :/ ) 
Dlatego dzisiaj taka grafika...obiecuje, że następna będe lepsza ;D
____________________
Nagłówki + szablony (szt. 12 + 2)
____________________
Avki (szt. 9)
  
  
  
____________________
*Niebieski + avek do kompletu = Skyerie Nix Rexroad, Yutte.

To by było na tyle ... mam nadzieję, że coś tam wam się spodoba ;D
Do soboty ;D

11 komentarzy:

  1. w takim razie jakiego programu uzywasz ? sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. To, że nie masz profesjonalnego programu nie oznacza, że robisz gorszą grafikę.. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. (jeżeli chcesz photoshopa napisz mi na gg, na fluffie go znajdziesz)
    Ale nagłówki są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się podoba piąty ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam oj tam Skarbie.
    Myślisz, że mnie to wychodzi? Śliczna grafika.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty nie masz drygu? Hehe, żarcik tygodnia :D
    Co do photoshopa - też go nie używam. Zresztą, odnoszę dziwne wrażenie, że korzystamy z tego samego programu... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. robisz lepszą grafikę niż dużo osób w photoshopie :)
    Wszystko bardzo mi się podoba. Fajne też te w niebieskich obramowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz ogromny talent <3 Podobają mi się 4 , 5 i 6 <33

    zapraszam do mnie : http://14headers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super notka , najbardziej podoba mi się 5 nagłówek , zapraszam na nn na shavend ;]

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka