24 lut 2013

52. Just you and the universe judging each other.

"Tylko ty i wszechświat osądzający każdego z nas."

Wiem...notka miała być wczoraj ale się nie wyrobiłam ;D Iiiii....dostałam się do Spirale Graphics. Wstawiłam już pierwsze licytacje: z Amandą Seyfried, z Ariana Grande, z Ashley Benson, z Ashley Benson (2). Zapraszam do licytowania! 
____________________
 Nagłówki (szt. 6)
____________________
Avki (szt. 15)
  
  
  
  
  
____________________
Credity:
*Różowe + avek do kompletu = CheckDream 
*Zielone + avek do kompletu = Faith Verita [rainbow-graphics]
____________________
Wymyśliłam nowy konkurs ^^ Mam już go całego obmyślonego łącznie z tym jak będę reklamować i polecać blogi które się zapiszą ^^ Piszcie czy bylibyście za konkursem i czy w razie czego wzielibyście udział ;D

9 komentarzy:

  1. Gratuluję dostania się do Spirale Graphics. ;D
    Ładnie wychodzą Ci nagłówki, ale zauważyłam, że mroczne klimaty Ci lepiej wychodzą. I chyba na początku każdemu tak lepiej wychodzą. ;3

    A w notce śliczne są te wszystkie trzy nagłówki. ;# ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nagłówki.
    Ja bym się zgłosiła do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkurs - fajny pomysł (oczywiście graficzny) ;D
    Grafika świetna <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie nagłówki ekstra ♥ ;)
    z chęcią zgłosiłabym się do tego konkursu, żeby spróbować swoich sił ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są najbardziej mi się podoba cztery i pięć .
    Konkurs oo świetny pomysł , ja bym wzięła udział z miłą chęcią <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym na konkurs się zgłosiła :]

    OdpowiedzUsuń
  7. z Twoich bardzo podoba mi się drugi <3

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka