27 lut 2013

53. Liberate yourself, coz freedom starts tonight!

"Uwolnij siebie, bo wolność zaczyna się dzisiaj!"


Hej, hej, hej ^^ Cieszę się, że na konkurs odpowiedziało tyle osób. Będzie trochę podobny do tamtego...ale nic nie zdradzę, ponieważ cały konkurs omówię w następnej notce. 
Więc przejdźmy do grafiki:
____________________
Nagłówki (szt. 6)
____________________
Avki (szt. 10)
  
  
  
____________________
*Czerwone + avek do kompletu = KumikO©
* Niebieskie = .Perfection.
____________________
Mam do was pytanko...jak wam się podoba ostatni nagłówek?? Ten taki przezroczysty z Bellą?? Jeżeli będziecie "za" to mogę porobić takich trochę...nie wiem czemu ale mam jazdę na proste nagłowki. 
Jeżeli macie jakieś obiekcje lub propozycje dotyczące grafiki, z chęcią je przyjmę ;D Ślijcie sesję która wam się podoba a ja ją zrealizuję. 
Na dzisiaj to wszystko...wypatrujcie notki w sobotę. Papa ;*

7 komentarzy:

  1. wszystkie nagłówki śliczne, ostatni również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero w następnej notce. No wiesz. :D
    Podoba mi się ostatni nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się nagłówek piąty jest śliczny , ale prawie zawsze twoja grafa jest śliczna c: .. Jeśli chodzi o ostatni nagłówek to nawet mi się podoba , ale zależy jak na to patrzyć . ;D Ale ogólnie podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Jenn najładniejszy ;) ostatni też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni nawet fajny :P
    Super ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. KONKURS NA : http://marszczmuminek.blogspot.com/ WŁAŚNIE SIĘ ZACZĄŁ : D PIERWSZY ETAP: Robicie 3 ikonki (200x200) + dodatkowe: 3 dodatkowe ikonki na dodatkowe punkty. PROSZĘ O ZŁOŻENIE PRAC DO 4 MARCA NA EMAIL : fankafokusa@gmail.com : D

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka