17 maj 2013

62. You say it's my fault.

"Mówisz, że to moja wina"

Hejka .. co tam u was?? u mnie spoko .. szkoła rozwalona przez matury (zawsze OK) a dodatkowo juwenalia całkiem blisko szkoły i ściany się aż ruszają od muzyki więc życzę im powodzenia w skupianiu się na maturze z historii ;D Pogoda piękna (jak widać za oknem ;D). Tyle mojego teraz grafika ;D
Dzisiaj notka takabez nagłówków zwykłych tylko te takie "ładne" (no .. ładne to one są w wykonaniu innych u mnie tak sobie). aa..i rezygnuję z tych dziwnych kresek które oddzielają nagłówki, avki itp. Zobaczę jak to będzie wyglądać. 2 nagłówki są z konkursu .. starego jak świat, a je wygrzebałam jakoś niedawno i postanowiłam się podzielić. To te z Miley.

  
  
*Różowe + avki do kompletu = `Lottie`

BLONDIEE COMPETITION
Jako, że tylko jedna osoba wysłała mi pracę zgodną z regulaminem to ona wygrywa ten etap. A jest to:
Atmosphere z bloga Lacy Graphics
Oto jej praca:
oraz dyplom:
W sprawie notki skontaktuję się z tobą a 40 kom oddam pod najnowszą notką.

To by było na tyle dzisiaj . Papa ;*

10 komentarzy:

  1. Wybacz, że jeszcze nie zrobiłam notki na twojego bloga, w ramach wygranej Bloondie Competition, ale niestety na razie mam ogrom nauki.
    Aha i jeszcze coś. Nie oddawaj mi już tych komentarzy z konkursu graficznego, okej? Nie zależy mi na komentarzach, a ty oszczędzisz sobie czas.
    Jeśli chodzi o twoje nagłówki to podoba mi się to trzecie i przed ostatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Należała się wygrana autorce bloga Lacy Graphics , bo zrobiła na prawdę fantastyczną pracę <3

    Co do blendów -> 1 i 4 po prostu są naprawdę śliczne :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Buahahaha, naprawdę? Dziękuję xD
    Ale mogę wziąć udział w tej czerwcowej edycji, prawda? Czy jak 'wygrałam', to już nie? :D


    A prace cudowne, jak zawsze <3

    Atmosphere.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka. Ja cię proszę. Daj mam jakieś szanse xD

      Usuń
    2. do Atmosphere: oczywiście, że możesz wziąść udział w następnej edycji, tak samo jak Rosesylla która wygrała w kwietniu ;D

      Usuń
    3. O, to świetnie. Myślałam, że zwycięzca już nie startuje, czy cuś :D

      Usuń
  4. śliczne, a praca Atmosphere cudna :D gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. WYNIKI I ETAPU+ DRUGI ETAP http://marszczmuminek.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki etapu III i etap IV na framboise-amour.blogspot.com // Without me&Charlotte :D

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka