24 maj 2013

63.We’ve become so numb to what we’re sayin’. Our culture founded from oppression.

"Staliśmy się tak bardzo znieczuleni na to, co mówimy. Nasza kultura wyrosła na prześladowaniu."

OMG .. jak ja uwielbiam ta piosenkę. Radzę przeczytać cały tekst <klik, klik>. Tekst jest niesamowicie prawdziwy, świetny!
Jutro jadę na Orange Warsaw Festival!! I'm so HAPPY!!! Już nie mogę się doczekać.
Ooooo .. właśnie stuknęło nam 19.000 wyświetleń !! To co, "do pełna"! Czekam na 20.000.
Przechodzimy do grafiki. Ostatni jest ten taki niższy. Robiony dawno razem z takimi 2 które pojawią się za (chyba) 2 notki. Mam dla was ważną wiadomość/pytanie które zamieszcze pod grafiką. Ważne!

  
  
  
 
*Różowe + avki do kompletu = `Lottie`

~*~*~*~
WAŻNE!!
Ostatnio (z powodu braku weny) zajęłam się robieniem koloryzacji (oczywiście do pfsx). Mam pytanie. Co wy na to aby dodać te koloryzacje (całe instrukcje) + po kilka avków z każdą z nich? Jeżeli jesteś na tak to pisz w komie. Jeżeli bardzo chcesz zobaczyć kogoś na avkach to pisz z kim mam je zrobić (możesz też dodać konkretną sesję).

To tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że notka jako tako wam się podoba.
Papa ;*

6 komentarzy:

  1. To jest dobry pomysł :]

    A notka jak zwykle świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. B.dobry pomysł :>

    A notka jest śliczna . Podoba mi się najbardziej 2 i 3 ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci <33.

    ~ jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeeej, mój ukochany nag z licytacji z Ashley, trzeci <3 jest przeprzeprzecudowny ! :)

    dobry pomysł z tymi koloryzacjami ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyniki finału na Couleur Dream.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koloryzacje? Super pomysł. ^^

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka