27 sie 2013

81. I tried carrying the weight of the world but I only have two hands.

"Próbowałem nosić ciężar tego świata ale mam tylko dwie ręce."

Hejka ^^ Już niedługo startuję z nowym blogiem poświęconym muzyce, filmom i książkom. Mam nadzieję, że wam się spodoba. o filmie napisałam tyle, że aż strach 0_0. Nie wiem czy komuś będzie się chciało czytać ;D
Dzisiaj miała być Wixon ale postanowiłam odłożyć ją na później, więc Katy Perry.
  
  
  
  
  
  
I jak się wam podoba? Zapraszam do proponowania gwiazd na "Kolejność Notek/Propozycje".

9 komentarzy:

  1. Mój ulubiony to drugi... lub trzeci.
    Strasznie trudno mi wybrać, wszystkie trzy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 nagłówek ♥ Notka też ładna :) Zapraszam do siebie http://roxelley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się 3-ci nagłówek! I ta ikonka w przedostatnim rzędzie, po środku ;D
    Na bloga na pewno zajrzę! Dobrze, że się na niego zdecydowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy i trzeci, oraz ostatni rządek ikonek - piękne ♥ co do bloga, to napewno będę zaglądać i czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te n pierwszy jest jfdjgrn *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy nagłówek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy nagłówek bardzo mi sie podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko jest śliczne!!

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka