30 sie 2013

82. Making no mistakes.

"Nie robiąc żadnych błędów"

Od dzisiaj na początek notki będę dawała gify (oczywiście jak klikniecie to przeniesiecie się do piosenki). Uwaga! Dzisiejszą piosenką nie jest "Need Your Love" jakby mógł sugerować gif. Po prostu nie ogarnęłam innego fajnego gifa z Calvinem. Czy ja mówiłam, że uwielbiam "18 months". To chyba będzie moja pierwsza notka na zapowiadanym już wcześniej blogu. Wiem, miał być kilka już dni temu, ale tak naprawdę nie wiem do czego się zabrać ;D
Koniec mojego paplania! Teraz Ariana Grande. Ta notka jest tragiczna! Możecie na to nie patrzeć ;D

  
  
  
  
  
No tak .. tyko ostatni nagłówek mi się w miarę podoba. Reszta Ble. Za to już w niedziele lub poniedziałek szykuje się Lucy Hale. W notce pomagały mi Snixx i Without Me więc możecie się spodziewac naprawdę świetnej grafiki.
Już zaczęłam tez robić grafikę na 100 notkę, ale postanowiłam "imprezę" trochę przedłużyć więc notka 99 tez będzie specjalna ;D

8 komentarzy:

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka