13 cze 2014

170. You took me to hell and back.

The Airborne Toxic Event - Hell And Back | Zabrałeś mnie do piekła i z powrotem.

Witajcie!
Od razu przepraszam za moją tygodniową (no, prawie) nieobecność. Miałam trochę na głowie, ale teraz jest już ok ;D Z dzisiejszej grafiki jestem jako tako zadowolona.

W przygotowaniu notki pomogła autorka:

A teraz plany na przyszłość ^^
Przez prawie cały lipiec mnie nie będzie. A chciałabym aby notki pojawiały się w miarę regularnie. Więc moja prośba: jeżeli macie grafikę niepotrzebną lub po prostu chcecie się pochwalić swoimi pracami - wysyłajcie na mój email palcix@gmail.com . Nie ważne co (ikony, nagłówki, dodatki) i nie ważne z kim (w ten sposób sami ustalacie kolejkę). Każda pomoc mi się przyda.
Z góry dziękuję ;*

I do zobaczenia w niedzielę (?) ^^

3 komentarze:

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka